Open when..

Hey lieve meiden!

Ik heb hier eerder een topic over gevonden, maar dat was niet precies wat ik nu zoek.
Misschien kennen jullie het wel, het zijn allemaal enveloppen waarop staat ‘Open when…’ met iets erachter en leuke dingen erin, een briefje, tekstje, foto’tje of een voorwerp. Ik ben van plan dit te doen voor mijn vriend zijn verjaardag.
Ik heb al veel ideeën om op de enveloppe te zetten, maar ik weet nog niet zo goed wat ik er in moet doen. Ik weet bijvoorbeeld bij ‘Open when you’re feeling sad’ wel dat ik daar een zakdoekje o.i.d. in wil gaan doen. Ik wil er ongeveer 20/25 maken, dus heb nog wat ideetjes nodig!

Ik hoop dat jullie nog leuke ideeën hebben, en dat jullie zelf ook inspiratie opdoen! :slightly_smiling_face:

Btw, ik heb even wat foto’s gepikt van Tumblr zodat jullie een idee hebben van hoe het eruit ziet!

Oeps, vergeten! Dit is wat ik tot nu toe heb:

Open when… it’s your birthday! – Ballon met happy bday
Open when… you want to laugh – Grappige foto
Open when… we’re fighting
Open when… you’re stressed and want to relax - Theezakje, …
Open when… you miss me
Open when… you need to know how much I love you – Touwtje met ‘This freaking much!’
Open when… you feel sad – Zakdoekje
Open when… you can’t sleep – Schaapjes en een foto van mezelf met ‘sweetdreams’
Open when… you receive a bad grade
Open when… you want me to make a sandwich or something – Go make your own! (Tumblr)
Open when… you want to see who makes my heartbeat faster - Spiegeltje (Tumblr)
Open when… want to do something fun with me – Waslijst met alles om samen te doen
Open when… you’re extremely bored – iets te doen, sudoku’s/woordpuzzels/kleurplaatjes, mijn 06 :’)
Open when… you need some love – allemaal hartjes met redenen waarom ik van 'm houd
Open when… you feel sad – Zakdoekjes
Open when… you’ve opened all the letters
Open when… you need some luck - klavertje vier, gelukspoppetje

In dat andere topic stond echt precies wat je moest hebben :wink:
Wil je evt ook wel mijn lijst mailen met wat ik allemaal heb gedaan…?
Heb alles in een word document gezet

Het ging me er vooral om, dat dat topic over het maken voor een moeder was. Dat van mij voor mn vriendje snapje, een andere draai. Anyway, ja dat mag wel! Ik geef je mn mail wel door in een pb.
Ik zoek vooral dingen of ideeën wat ik erin zou kunnen doen, iets creatiefs :slightly_smiling_face:

EDIT: oeps ik zie nu inderdaad dat er nog een topic over was, je hebt gelijk! Maar ach, als mensen dit leuk vinden en ik hen inspiratie geef is t ook prima haha!

Dit wil ik al zo lang doen.

Al een topic over, slotje!