Open Staan voor de liefde ??

Heyy meiden :wink:

ik heb een vraagje,

Hoe sta je open voor de liefde?
Want mijn moeder zegt dat ik me voor de liefde moet openstellen.
Maar weet niet hoe je dat doet :s

Het is omdat ik op dit moment niet kan zwijgen over die ene jongen ;p en ik zeg het werkelijk tegen iedereen. Ik sms er wel nog veel mee en zie hem op school (hij heeft al 1 keer hoi gezegd :p)
Nu lach ik veel, kom goed overweg met jongens (volgens mij toch; want ik ken toch wel wat jongens en ze komen zelf naar me toe om over relatie’s te praten enz), praat veel, kan niet zwijgen en denken over die ene,…

Dus nu mijn vraag, hoe moet ik me openstellen voor de liefde? (volgens mijn moeder is dat dat je eerlijk moet blijven; wat ik ben)

grtjs :grinning:

openstellen hmmm…
dat je liefde toelaat. Zegmaar. ofzo. enzo.

Ik weet dat je niet achter liefde mag zoeken, dus dat de liefde zelf naar je toe komt. Dit is wel waar ;p

Maar ik laat de liefde toe hoor maar ben enkel wat onzeker :confused:
Doordat mijn “vriendin” zegt dat zij hem gaat toevoegen op fb en dingen gaat zeggen; dus dingen dat niet waar zyn (jhua zo is ze nu eenmaal :/).
Maar heb het hem verteld dus…

Ik denk dat ze met openstellen bedoeld, tegenover die ene jongen. Dus je kunt het wel werkelijk tegen iedereen zeggen maar daar bereik je niks mee bij die jongen. Dus ja hoe zeg je dat, ingaan op zijn acties/ondernemingen om contact met jou te krijgen.

dat doe ik hoor (denk ik toch ;p) en hij weet denk ik wel dat ik hem leuk vind ;p maar hij is denk ik ook wel wat beschaamd wat ik dan ook weer ben in zo’n situatie en in andere dan weer niet. Maar ik ga er gewoon voor! :grinning:

eigelijk is dit toch wel een moelijk begrip om uit te leggen?

haha ja tis wel moeilijk begrip om uit te leggen, en ik denk dat iedereen wat anders onder ‘openstellen’ verstaat.

idd ;p

Onder openstellen versta ik persoonlijk; niet de hele tijd denken van ik wil een vriendje , wanneer zal ik ooit een vriendje hebben , …
Maar denken: laat het maar op mij afkomen , ik ben er klaar voor, ik kan het aan ,
Enja,ook zelf een beetje initiatief nemen om met hem te spreken enz.
Jij kan er iet heel anders over denken

ik hoef niet persé een vriendj hoor :slightly_smiling_face: hij kan ook gewoon een goede vriend worden :wink:
maar ben op dit moment nhu gewoon verliefd en denk wel veel aan hem
En ik neem ook wel een beetje het initiatief en idd als je dat denkt komt het idd op je af; heb dit al ondervonden :slightly_smiling_face:

upj :stuck_out_tongue:

voor liefde kun je je denk ik niet opeens hup openstellen je bent er klaar voor of niet en je moet het niet gaan opzoeken met zoeken vind je het niet!
gewoon lekker jezelf zijn cliche maar het is zo

+ Ik denk dat het dus inderdaad moet groeien. En dat het niet hup zo kan.

dat denk ik ook c: en je moet het idd niet zoeken :slightly_smiling_face: