Open schoenen

hoi ik wil ook wel eens teenslippers enzo naar school aan doen en feestjes alleen ik mis een teen nagel en daar schaam ik me een beetje mee. hebben jullie tips dat ik wel gewoon slippers aan kan doen zonder dat het er raar uit ziet of vinden jullie dat ik het maar bij allstars moet laten. of maar gewoon denken boeiien dat valt niemand op.

alvast bedankt

Ik zou proberen schijt te hebben aan anderen en gewoon lekker slippers aandoen. Je zou misschien ook voor schoenen kunnen kiezen die bij de tegen gesloten zijn of bijv. peeptoes?

misschien je nagels lakken, en met nagellak een soort nagel maken op je teen haha?
of zal je dat er niet goed af krijgen?
ik heb dat wel ooit eens gedaaan.
maarja je kan ook gewoon niet helemaal open schoenen doen.
of je er niets van aaantrekken!
iedereen heeft wel iets dat niet perfect is!

gewoon doen!
mensen zullen eerst misschien raar kijken,
maar dat went wel hoor.

Ik zou voor schoentjes gaan die of juist heel opvallend zijn en zo de aandacht van je teennagel weg houden of net helemaal niet opvallend, zodat de aandacht juist van je teennagel wordt afgeleid.
Hoe dan ook, straal uit dat je plezier hebt en dat je een leuke meid bent. Dan gaan mensen echt niet raar kijken van één teennagel meer of minder.

misschien een nepnagel?
dan heb je wel de kans dat het eraf
valt en dan kijken ze helemaal raar.

Ik zou zelf wachten tot het weer is aangergroeit.
-nederland is weer koud.

balerina’s?

ballerina’s

Gewoon doen joh,
en dan lak je je teennagels in een felle kleur,
als je dan gewoon een beetje lak op je teen (die zonder nagel) zodat het van veraf echt niet opvalt.
Míj zou het trouwens echt niet opvallen :stuck_out_tongue: