Open/kanten rug

Hey girls!

Tijdens het shoppen heb ik een heel leuk shirtje gekocht met een rug van kant, dus dat je je rug en bh er wel doorheen kunt zien. Het is wel een donkere kleur, dus je loopt niet echt met een helemaal blote rug.
Ik vond hem toen helemaal geweldig, maar nu thuis durf ik hem eigenlijk niet aan te doen omdat ik bang ben dat het te “bloot” is zegmaar.

Ik wou dus graag even jullie advies, wat vinden jullie van zulke shirtjes?

Alvast heel erg bedankt!
x

-

Kan wel, doe er gewoon een donkere beha onder en desnoods nog een bandeau eroverheen. Een topje eronder dat je hele rug bedekt lijkt me ook niet leuk.

Ik zou trouwens dan van die doorzichtige bandjes bij de hunkemöller halen, zodat je je bh niet ziet (of de open rug thingy moet echt helemaal doorlopen, dan kan dat niet). Maaaaaaar dat terzijde!

Ik vind het niet te bloot of wat dan ook. Een open rug (die zelfs nog enigszins bedekt is met kant) vind ik anders dan een extreem laag decolleté of super kort rokje! Maar het gaat er natuurlijk om dat je je zelf prettig moet voelen in de kleding die je draagt! Want als je je er niet fijn in voelt, straal je dat uit en dát vind ik in dit geval eerder een punt dan of het te bloot zou zijn haha.

Ik heb ook zoiets en ik heb er een bandeau bij gekocht.

Absoluut niet de bloot, mooi juist!

Ik draag dan meestal een plakbh trouwens.

Helemaal niet bloot, super leuk juist! Je kunt er ook een bandeau onder doen, je hebt nu erg leuke bij Primark :slight_smile:

Heel erg bedankt! Jullie hebben ook wel gelijk, ik doe hem gewoon aan! :grinning:

Zeker doen! Dat kan vandaag al, gezien het prachtige weer :slight_smile:

Juist super leuk! Gewoon dragen dus. Als je jezelf er toch niet fijn bij voelt zou ijvert alleen wel laten. Maar het kan echt wel en is zeker niet te bloot.

Ik zou er een bh onder aan trekken zonder sluiting, zo’n plak geval.