Open Dag UU

Op 20 november ga ik naar de open dag van de UU. Ik neem graag iemand mee maar omdat ik niet zo’n goede band heb met mijn ouders neem ik hen liever niet mee (al zou ik ze meevragen zouden ze waarschijnlijk ook niet eens mee willen).

Ik had 't er met m’n vriend over en die wilt meegaan. Ik kan alleen nergens vinden of dit wel goed is? Er staat op de site dat de open dag is bedoelt voor toekomstige studenten en ouders/verzorgers. Ik heb al geprobeerd contact op te nemen via chat en telefoon maar ik kom er niet doorheen, continu alles bezet.
Toevallig een van jullie die weet of ze er moeilijk over doen?

Heb je je al aamgemeld? Daar kan je namelijk opgeven of er een extra persoon mee gaat. Maakt niet uit wie dat is. Ik ga zelf ook mee met mn broertje.

Ja heb me al aangemeld, met een extra persoon. Ga er dan maar vanuit dat ze er niet moeilijk over gaan doen. Bedankt voor je antwoord :slightly_smiling_face:

Nee doen ze niet er wordt niet gecontroleerd wie het is :slightly_smiling_face:
Veel plezier bij de open dag!

Ik ga zelf ook altijd met mijn vriend, dat is geen enkel probleem!

Weten iemand hier toevallig of het erg is als ik heb aangegeven met 1 persoon te komen terwijl ik met 2 kom? Ik had het per ongeluk zo ingevuld en ik kon dit later niet meer aanpassen… :flushed:

Volgens mij kan dat niet zomaar aangezien ze rekening houden met het aantal plaatsen die in een zaal zijn. Ik zou even contact opnemen met de UU of je alsnog met 2 mensen kunt komen.

Ik had in de eerste instantie hetzelfde gedaan, ik had mn oude aanmelding geannuleerd en me opnieuw aangemeld.

Bij mij was dit toen geen probleem, maar het kan wel verschillen per onderdeel denk ik.