Open dag hogeschool

Hi!
ik heb een vraagje en ik had geen idee waar ik dit kon plaatsen.
Nou mijn vraag is dus, ik moet een profiel kiezen (Ik zit in 3 Havo) maar ik heb geen idee welk profiel.
Dat komt omdat ik ook nog niet echt weet wat ik wil gaan doen later, daarom kwam mijn moeder met het idee om dit weekend wat open dagen van hogescholen te bezoeken bij opleidingen die me leuk lijken.

Mijn vraag is, is het raar om als 3e jaars te gaan kijken bij open dagen? (Niet dat de ‘leraren’ etc. daar me zo raar aankijken)

Dankjewel! Ik ben echt heel blij met je reactie. Dat is precies hoe ik er ook over denk. Ja, een decaan heb ik wel…Maar ik had er net zo goed geen kunnen hebben, doet niks en helpt je totaal niet, dan maar zelf regelen hé :slightly_smiling_face:

Dat is niet raar hoor! Ik begon pas in 5 havo met het bezoeken van open dagen en zou willen dat ik dat eerder had gedaan.

Helemaal niet raar hoor, hoe eerder en beter. Juist goed dat je je zo vroeg al in de opleidingen verdiept, ik denk dat de docenten dat juist alleen maar leuk zullen vinden :slightly_smiling_face:

^^Wat fijn om te horen haha! Begon me daar zelfs al zorgen over te maken… Je weet hoe dat gaat ;’)

Gewoon gaan! Is vaak nog leuk ook.

Haha je zou het denken inderdaad…Helaas niet het geval! We gaan deze week waarschijnlijk met de decaan op gesprek, hoop dat ik er iets aan heb. Ik heb vandaag de eerste opendag bezocht en ik had er heel veel aan! Morgen is de 2e opendag, met de studies die me echt het meest interesseren, benieuwd!

Echt heel erg bedankt (jullie allemaal) :slightly_smiling_face: