Opeens zwart beeld op laptop, weet iemand hier meer over?

Hoi GS-meiden,

Ik weet niet of iemand dit weet, maar ik kan het altijd proberen.
Gisteren was ik een filmpje aan het kijken, gewoon van een beautysite.
Ineens werd mijn beeld zwart en kwam er een raar geluid uit mijn laptop.
Het klonk echt niet goed.
Ik heb op de aan/uit-knop gedrukt en toen ging hij uit. Vervolgens kon ik hem gewoon opstarten en doet mijn laptop het weer gewoon.
Maar vandaag gebeurde het opnieuw.
Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen? Ik heb deze laptop nog geen jaar en een nieuwe kan ik niet veroorloven.
Advies, doorverwijzingen naar andere sites, ups alles mag als ik er maar achter kom wat er met mijn laptop aan de hand is.
Alvast bedankt!! (:

uhh precies hetzelfde!!!
maar ik weet ook niet wat het is !
ik heb nu me laptop van dell 2 maanden ofsoo haha
maar als ik hem gewwoon waar opstart is er niks aan de hand ja
RAAR

Zit er nog garantie op? Anders moet je even terug gaan naar de winkel…?

Als ik een film bekijk, valt het zwart scherm ook na een halfuur ofzo, maar dat is dan gewoon omdat ik niets doe. Gewoon eens met de muis bewegen of klikken en het is weer goed.
Maar dat raar geluid is wel raar… haha, raar geluid is raar… sorry^^
Njaa, eens terug naar de winkel gaan ofzo.

hahah, grappige zin. ;p
Maar dat klopt wat je zegt, dat heb ik ook wel eens maar dit is anders.
als ik met mijn muis beweeg of op een toetsje druk blijft het beeld gewoon zwart. Gelukkig is het vandaag niet gebeurd, er zit dus verbetering in haha. (:
Maar ben nog steeds wel nieuwsgierig wat het nou was…

Waarschijnlijk het moederbord. Zowiezo even teruggaan naar de winkel waar je hem gehaald hebt of even met het merk zelf bellen en advies vragen. Maar als het goed is heb je garantie?

omg mijne is ook maar paar maanden oud, en is weel van goed merk toshiba…alleen hij viel al heel snel uit…met vreemde verticale strepenn op het schermm en geluidd!!heeft ie paar keer gedaan… weet niet wat er aan de hand is maar k ben te lui om naar de winkeel te gaan, hb de laptop namelijk van een andere stad gekogttt pfff

Kijk anders eens bij energie instellingen, zit als het goed is ergens in het configuratie scherm. Daar kan je bij laptops instellen dat na een bepaalde tijd het scherm uit gaat.

Hou je je computer wel eens schuin of beweeg je ermee als je hem aan hebt staan? Daar zou het aan kunnen liggen want dat is niet goed voor het moederbord (gehoord van mijn vader).

Echt, leer Nederlands schrijven. -.-
Je hoeft niet persee terug naar hetzelfde filiaal, zolang het maar dezelfde winkel is, die kan dus ook gewoon bij jou in de buurt zitten.

oh dat heb ik ook op mijn laptop. echt al zolang ik het me herinner. en ik heb m nu 2 a 3 jaar miss? ik heb een hp. ben toen niet teruggegaan ofzo, en nu ben ik het gewend. het is vervelend maar, ik weet ook niet waar het aan ligt, dus hier heb je ook niet veel aan : D
up

misschien een draadje van je beeldschermverlichting?
Als het weer gebeurd hou de laptop schuin en kijk of je nog heel licht dingen kan zien. Eventueel goed in het licht houdene en dan schuin dan zou je nog dingen kunnen onderscheiden.
Zie je echt helemaal niets dan is het iets anders. Ga idd eens mee terug naar de winkel hoewel je via rechtstreeks contact met de fabrikant je laptop weer sneller terugkrijgt dan via de winkel.
Je hebt hem nog geen jaar dus je hebt er dan garantie op

Grappige zin? Haha ;p
Als het nu een tijdje niet gebeurd dan heb je geluk hé (:
Maar als het weer zou gebeuren, zou ik toch eens naar de winkel ofzo gaan…