opeens niet meer reageren

Hi!

Ik heb een klein probleempje en ik weet even niet wat ik moet doen.

Het begon twee weken terug, toen een hele knappe jongen op me af stapte.
Het was erg leuk en aan het eind van de avond hebben we gezoend.
Hij zei dat ie zou smsen als ie de volgende zaterdag ook weer uit zou gaan.
Hij had niet meer gesmst (hij zei later dat ie het vergeten was…), maar was er wel op eens. In het begin was het een beetje ongemakkelijk maar aan het eind van de avond was het weer leuk en hebben we weer gezoend.
Toen hij weg was smsde hij nog dat ie me hopelijk snel zou zien.
Ik heb daarna twee smsjes naar hem verstuurd, maar hij heeft nergens op gereageerd.
Ik vroeg hem gister op msn of ie ze nog had gekregen, en toen zei hij dat ie ze had gekregen maar nog even moest reageren.
Maar ja, dat heeft ie nu nog steeds niet gedaan.

En hij begint op msn ook niet meer tegen mij te praten. En toen ik tegen hem begon te praten gaf ie alleen antwoord, vroeg ie verder niks of zo.
En ik wil natuurlijk ook niet heel wanhopig over komen dat ik steeds tegen hem ga praten maar ja, ik vind hem wel leuk en ben bang dat ie mij op eens niet meer leuk vind of zo.

Haha, een beetje een vaag probleem, maar ik hoop dat jullie me tips kunnen geven wat ik nu even moet doen.

thanks! x

op hem afstappen en vragen hoe het zit

~anders zit je er nog een hele tijd over in

Ik ken het…

Maar een upje!

Niet zitten piekeren of eromheen draaien, gewoon vragen hoe het zit, dan weet je waar je aan toe bent.

er over praten hoe het nou zit
sms
mailen
wat bedoeling van is

Klinkt hard, maar misschien heeft ie spijt.

hem gewoon laten gaan…
Als hij echt geintreseerd was zou die wel iets meer moeite doen lijkt mij?

dankjulliewel!

het zou idd kunnen dat ie spijt heeft, maar hij vroeg vorige week nog of we iets zouden afspreken, daarom vind ik het zo raar…

Ja, maar misschien heeft ie dr nu wel over nagedacht.

Ik zou t gwn laten zitten joh. (:
Schijt aan hem… xD

ik heb dat ook gehad met een jongen zo’n beetje hetzelfde ik heb anderhalf jaar achter hem aan gelopen en heb het toen maar opgegeven. als hij je echt ziet zitten doet hij wel wat meer moeite, dus ik zou gewoon wachten tot hij jou aanspreekt

ik zou hem wat meer moeite voor je laten doen.
graag of niet toch

Het spijt me echt heel erg en ik heb dit ook eens meegemaakt, maar waarschijnlijk vind hij je niet leuk en wilt hij niet veel met je gaan praten zodat jij dan denkt dat hij jou leuk vind…

ja jullie hebben gelijk, ik moet hem gewoon uit mn hoofd zetten, anders had ie allang teruggsmst. x