Heey meiden!!
Ik praat al een hele tijd met een jongen, en het ging allemaal goed, hij gaf ook heel veel hints dat ie me leuk vond. En eergisteren vroeg ie of we iets leuks konden doen ( voor vandaag dus eigenlijk ) Maar hij liet niks meer van zich horen. Gister vroeg ik aan 'm wat wil je gaan doen, daar reageerde hij wel op alleen heel droog, maar geen tijd afgesproken… Vandaag appte ik m en hij negeerde me gwn Eindstand we hebben dus niks gedaan vandaag.
Nu weet ik niet wat ik moet doen… Negeren, wat ervan zeggen… Kunnen jullie me advies geven ?
Xxx Melissa
Gewoon lekker laten gaan, als hij jou nu al zo behandeld verdien je beter meid. Genoeg andere vissen in de zee!
Wachten tot hij weer iets laat horen en hem anders laten gaan. Het moet van twee kanten komen en als hij geen moeite doet houdt het op.
Als je hem ziet zitten zou ik er wat van zeggen, misschien zoiets van; hee we zouden toch iets afspreken vandaag? Of vragen waarom hij ineens zo bot doet.
Het is wel een beetje raar, maarja (;
Spreek je hem niet facetoface?
gwn zeggen dat hij wat duidelijker moet doen. en als hij dan weer zo door gaat, gwn uitmaken!!
Jawel maar hij heeft dit gevraagd via app, en heb m daarna niet meer gezien