opeens is het over

-

Hoe moeilijk het ook is, deze jongen moet je vergeten! Geen aandacht meer aan besteden, hij is het niet waard. Hij speelt met je gevoelens en kwetst je, dit soort jongens zijn het echt niet waard. Je kunt beter krijgen meid!

Hij zei dat hij vrienden wilde blijven en wel wil blijven appen… doen? En verwijderen van insta/snap/facebook?

^ Zeker niet doen. Hij is niet toe aan een serieuze relatie, maar geeft je op die manier wel hoop. Als jij met hem kunt blijven appen en vrienden zijn zonder hoop te krijgen, kun je het doen. Maar het lijkt me niet verstandig, ik zou hem van alles verwijderen en absoluut geen vrienden blijven. Hoe hij jou behandelt is echt niet oké, ook al hebben jullie nog zo’n klik. Trust me, deze jongen is het echt niet waard. Verwijderen dus.

Ik denk ook dat je best geen contact meer met hem hebt. Zeker niet zolang je nog gevoelens voor hem hebt. Misschien kunnen jullie later wel vrienden als je dit nog wil. Maar geloof me ; nu gaat het je alleen maar pijn doen elke keer als je hem hoort. Je gaat ook telkens aan hem blijven denken als jullie praten en het gaat je alleen verdrietig maken. Ik vind het heel erg voor je dat hij dit gedaan hft, maar hij wil duidelijk niks serieus. Sterkte nog :sob::muscle:

-

Het is duidelijk dat jullie op dit moment allebei iets heel anders willen, dus voor je eigen bestwil is het denk ik het beste om er mee te stoppen en hem uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk dit ook is. Als je blijft proberen zal hij je alleen maar meer pijn doen. Maar je moet het verder niet zo negatief zien! Jullie hebben toch gewoon een leuke tijd gehad samen? Jullie vonden elkaar leuk en hebben gezellige dates gehad maar nu is het voorbij, dat kan gebeuren. En je hoeft je ook echt niet te schamen tegenover je vrienden over je eerste keer. Dit soort dingen doe je echt helemaal voor jezelf en je hoeft je er niet voor te verantwoorden. Als jij het op dat moment fijn vond en je vond hem ook echt leuk dan is er toch niks mis mee? Ja misschien was het beter om het met de liefde van je leven te doen maar dat soort dingen weet je nou een maal niet van te voren.

Als je in de toekomst weer een vriendje hebt, zou ik gewoon eerlijk zijn naar hem toe. Als hij dit weet, zal hij ook beter kunnen omgaan met eventueel wantrouwen dat je nu hebt tov jongens. Bovendien hoef je je niet te schamen; je dacht dat deze jongen het meende en dat blijkt helaas niet zo te zijn. Het is jammer dat je dit moet meemaken, maar jij kan hier niks aan doen.