Hee meiden,
Ik zit met een probleempje. Mijn ‘ex’ en ik zijn een tijd terug goed uit elkaar gegaan en dat had niks met onze gevoelens voor elkaar te maken, want die waren er nog steeds. We praten constant met elkaar. Donderdag had ik aan hen gevraagd of hij me soms miste en of hij nog van me hield en op allebei de vragen zei hij ja natuurlijk. Die avond kregen we een klein meningsverschil, maar de volgende ochtend kreeg ik gelijk een berichtje waarin hij z’n excuses aanbood. Die middag waten we elkaar een beetje aan het plagen en ik had niet door dat hij het serieus opvatte dus toen hij er wat van zei, zei ik dat ik het niet zo bedoelde. Hij zei ja zo doe je normaal nooit → en dat is het laatste wat hij gezegd heeft. Ik vroeg nog een paar uur later ben je boos op me, maar geen reactie. Volgende dag geen berichtje, smiddags stuurde ik hoi (werd genegeerd), een paar uur later vroeg ik of we het uit konden praten (werd ook genegeerd), weer een paar uur later vroeg ik waar hij mee bezig was (en weer genegeerd). Heb hem gebeld, maar hij drukte weg (dat gebeurde opzich wel vaker, maar dan appte hij daarna sorry kan nu niet bellen, nu helemaal niks).
Hij heeft me nog nooit genegeerd, gisteren is de eerste dag dat we niet gepraat hebben. Hij is nog nooit boos op me geworden en is altijd heel vergevingsgezind. Ik weet echt niet of hij opeens klaar met me is (wat me raar lijkt aangezien hij altijd zegt dat hij het super leuk vindt om met me te praten) of dat er iets anders aan de hand is. Een berichtje sturen heeft geen nut. En het ergste nog, vandaag ben ik jarig en hij heeft me niet eens gefeliciteerd (nou is de dag natuurlijk nog lang, maar ik denk niet dat het nog gaat komen).
Moet ik hem met rust laten of vragen of er iets gebeurd is? Ik wil zo graag antwoorden van hem hebben nu.
Btw dit is de eerste ruzie die we ooit gehad hebben, zoals ik al zei, hij wordt nooit boos en is altijd een schat voor me geweest.