Opeens geen reactie meer

Hee meiden,

Ik zit met een probleempje. Mijn ‘ex’ en ik zijn een tijd terug goed uit elkaar gegaan en dat had niks met onze gevoelens voor elkaar te maken, want die waren er nog steeds. We praten constant met elkaar. Donderdag had ik aan hen gevraagd of hij me soms miste en of hij nog van me hield en op allebei de vragen zei hij ja natuurlijk. Die avond kregen we een klein meningsverschil, maar de volgende ochtend kreeg ik gelijk een berichtje waarin hij z’n excuses aanbood. Die middag waten we elkaar een beetje aan het plagen en ik had niet door dat hij het serieus opvatte dus toen hij er wat van zei, zei ik dat ik het niet zo bedoelde. Hij zei ja zo doe je normaal nooit → en dat is het laatste wat hij gezegd heeft. Ik vroeg nog een paar uur later ben je boos op me, maar geen reactie. Volgende dag geen berichtje, smiddags stuurde ik hoi (werd genegeerd), een paar uur later vroeg ik of we het uit konden praten (werd ook genegeerd), weer een paar uur later vroeg ik waar hij mee bezig was (en weer genegeerd). Heb hem gebeld, maar hij drukte weg (dat gebeurde opzich wel vaker, maar dan appte hij daarna sorry kan nu niet bellen, nu helemaal niks).
Hij heeft me nog nooit genegeerd, gisteren is de eerste dag dat we niet gepraat hebben. Hij is nog nooit boos op me geworden en is altijd heel vergevingsgezind. Ik weet echt niet of hij opeens klaar met me is (wat me raar lijkt aangezien hij altijd zegt dat hij het super leuk vindt om met me te praten) of dat er iets anders aan de hand is. Een berichtje sturen heeft geen nut. En het ergste nog, vandaag ben ik jarig en hij heeft me niet eens gefeliciteerd (nou is de dag natuurlijk nog lang, maar ik denk niet dat het nog gaat komen).
Moet ik hem met rust laten of vragen of er iets gebeurd is? Ik wil zo graag antwoorden van hem hebben nu.

Btw dit is de eerste ruzie die we ooit gehad hebben, zoals ik al zei, hij wordt nooit boos en is altijd een schat voor me geweest.

Ik vind het best raar dat hij ineens zo doet terwijl jullie elkaar gewoon een beetje aan het plagen waren of het was iets dat hem echt geraakt heeft. Maar alsnog je hebt gezegd dat je het niet zo bedoelde.
Ik zou even afwachten tot hij zelf wat zegt, misschien wilt hij gewoon even met rust gelaten worden. Je hebt je best gedaan en het moet nu van zijn kant komen.
Happy b’day btw!! :tada::tada:

Gefeliciteerd :slightly_smiling_face:!

En voor de rest reageert hij ontzettend kinderachtig nu. Laat hem maar gewoon even lekker voor wat hij is. Je hebt hem helemaal niet nodig en hij moet nu ook niet het idee gaan krijgen dat dat wel zo zou zijn

Ik heb niks gemeens gezegd ofzo, maar ik was gewoon een beetje expres irritant aan het doen zoals we zo vaak doen tegen elkaar. Hij wordt nooit boos, dus ik snap niet dat hij hierom wel boos is geworden, want ik heb vele ergere dingen gezegd dan nu en daar werd hij ook niet boos om. Dit is echt niet hoe ik hem ken…
Dankjeweelll !

Misschien had hij zijn dag niet en viel het plagen helemaal verkeerd bij hem? In ieder geval, ik zou hem even met rust laten. Als hij het echt zo gezellig en leuk vindt om met jou te praten dan zal hij vast snel bijdraaien!

En gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

Zal nog eens een update doen:
We hebben nu al twee weken geen contact meer. Niet geappt, gebeld, zelfs geen snapchat. Hij heeft me nergens verwijderd of geblokkeerd maar op social media is hij nooit actief dus daar kan ik niks uit afleiden. Kan me echt niet voorstellen dat hij iemand anders heeft gevonden, want zo is hij simpelweg niet. Iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, maar ik mis hem ontzettend. Hij was echt mijn maatje en hij was er altijd voor me. Denk nog steeds veel te veel aan hem.
Ik wil hem zo graag appen en gewoon weer een normaal luchtig gesprek hebben, maar ben doodsbang om weer genegeerd te worden. Ik wil hem zo graag terug in mijn leven en niet eens als vriendje maar gewoon als vriend. Wat moet ik doen? :pensive:

Wachten tot hij jou appt, echt niet nog een bericht sturen hoe moeilijk het ook is hou jezelf in. Juist door heel vaak te appen gaat hij je zat raken, wacht af het komt wel !

Ik zou echt naar 'm toe gaan om hem te confronteren. Het is ontzettend respectloos en onvolwassen om iemand zo te negeren.

Hebben jullie gemeenschappelijke vrienden of iemand die je zou kunnen vragen hoe het met hem gaat?
Ik kan me voorstellen dat als hij van je houdt en je mist, het moeilijk kan zijn om veel contact te hebben en toch niet bij elkaar te zijn. Maar waarom hij gewoon in een keer stil blijft, vind ik niet te verklaren haha.
Als je contact zoekt, zou ik in ieder geval bij mezelf blijven en even rustig aan doen in het contact. Feit is wel dat jullie uit elkaar zijn en dat hij je in principe weinig verplicht is.
Succes!

pfff heb ik ook meegemaakt…ik had zoo een drang om hem weer te appen omdat ik hem zoo miste, en dat terwijl ik me gekwetst voelde door hem en best boos op hem was…zucht

Nee, helemaal geen gemeenschappelijke vrienden want het was een langeafstandsrelatie. Hij was juist degene die heel graag in contact met me wilde blijven nadat het uit was, terwijl ik juist even mijn rust wilde. Dus in het begin hebben we wel gepraat maar niet veel en het waren geen boeiende gesprekken en langzaamaan werd het weer precies zoals toen het nog aan was. Hij stelde zelfs voor om weer een keer langs te komen.
Hij is altijd aardig tegen iedereen en heeft nooit ruzie dus ik snap er helemaal niks van…