Opeens geen reactie meer

Haay meiden,

Ik heb al geprobeerd vergelijkbare topics te vinden, maar kon zo snel niets tegenkomen wat echt op mijn situatie lijkt. Ik heb de afgelopen 2 weken met een jongen geappt. Iedere dag stuurde we elkaar redelijk uitgebreide/leuke berichtjes, soms een beetje fleurterig. Maar opeens reageert hij de afgelopen 2/3 dagen helemaal niet meer! Ik weet niet wat er ineens veranderd is, en heb hem ook niet echt gesproken de laatste dagen. Alleen even kort en toen deed hij gewoon normaal. Ik heb ook niet het idee dat er iets bijzonders is gebeurd, of dat hij het heel druk heeft…

Betekent dat dat hij me niet (meer) leuk vindt of kan er ook iets anders achter zitten? Wie heeft hier zelf ervaring mee?

Gewoon vragen wat er aan de hand is :wink:

Dat is helaas niet echt een optie. Het is niet zo dat we elkaar al super goed kennen of echt al ‘vrienden’ zijn ofzo… Ik ken hem pas 4 weken…

Je kan toch wel gewoon vragen waarom hij niet reageert? Of je hem nou 4 weken kent of een jaar.

heb ik ook wel eens gehad met iemand van tinder… ik vroeg; Waarom praten we niet meer? :frowning_face:

Ja, idd. Moet kunnen

Misschien heeft hij het gewoon druk. Ik zou het niet vragen want ik vind dat je dan als een zeikerd overkomt. Daar zit die knul niet op te wachten.

druk of de enige andere reden is, omdat hij iemand anders leuk vindt.