opeens geen contact meer :(

ik appte maandenlang elke dag urenlang met een jongen die ik leuk vond, en hij mij ook zei die we hadden altijd zulke lieve en leuke gesprekken (ohja ik heb hem in het echt ook iets van 3x gezien ofzo maar ik ken hem beter via app) totdat hij opeens zomaar stopte met appen de avond ervoor nog gewoon welterusten liefje💖 enzoo de volgende dag helemaal niks (normaal zei hij altijd goodmoring/night nu helemaal niks) ik wachtte 1 dagje af toen vroeg ik hem wrm we niet meer appte hij zei zo kortaf zonder emoji’s enzo wat ik echt nog nooit bij hem heb gezien " gwn geen tijd" hij de gast die 9/10 keer in zijn kamer zit en muziek luistert,heel vaak verveelt opeens geen tijd heeft ik zei zovan okee als jij het zegt… opeens heb ik helemaal geen contact meer met hem hij tagt me niet meer in zijn foto’s niks meer op snap geen appjes meer gewoon helemaal niks de eerste paar dagen was ik heel erg verdrietig ik wist niet wat ik fout had gedaan en ik vond hem nog steeds leuk inmiddels is het 1 week later maar ik vraag me nog steeds af hoe dit is gebeurd de vorige dag nog zei hij dat ik het liefste meisje van de hele wereld ben en dat soort geklef dag daarna totaal niks ik snap hem gewoon niet ook al ben ik wel over hem heen ik wil echt weten hoe dit gebeurd is alleen hij zegt niks ander dan “gewoon geen tijd” (terwijl hij wel met andere mensen appt) nu ik dit zo lees zit ik er toch nog erger mee dan ik dacht… iemand help!?

Het klinkt alsof iets zijn gedachte heeft doen veranderen… Misschien dat hij iets over je gehoord heeft waar door hij anders over je denkt? (Dit hoeft niet waar te zijn) Ik zou er toch even goed en duidelijk naar vragen wat je verdient wel een reden voor de omslag in zijn gedrag. Als hij je niet meer leuk vind dan heb je dat te accepteren maar ik snap dat je wilt weten waar dat op eens vandaan komt. Succes!

oh dit is mij ook een keer overkomen :dry:
toen ben ik het ook gaan vragen en toen kwam hij met het antwoord ‘ja de ‘klik’ is er toch niet echt’ terwijl we altijd vet veel appten en het gezellig hadden. Dus volgens mij als jongen ineens geen contact meer willen dan is het niet zo’n positief teken :flushed:

en het is sws stom om ineens niet meer te appen ipv gewoon zeggen dat het over is…

Heb ik ook een keer gehad… na maandenlang veel contact. Toen heb ik hem gevraagd wat er aan de hand was, zei hij ook iets van ‘de klik is er toch niet’. Bleek achteraf dat hij gewoon een ander meisje had ontmoet.
Misschien hem toch eens in real life vragen waarom hij geen contact meer wil zoals voorheen? Zeg hem dat je best recht hebt op een duidelijker antwoord dan alleen ‘geen tijd’, en dat het prima is als hij je toch niet leuk genoeg vindt of een ander meisje leuker vindt, maar dat je de reden wel gewoon wil weten.
Dan helpt het wel om er overheen te komen, nu blijf je altijd met de gedachten zitten waar het mis gegaan is

overkomt mij altijd haha… niks aan te doen, er zijn zat jongens :beer:

Je kunt het gewoon vragen, heb lef.
Kijken wat hij zegt.
Maar het zal wel een lul-excuus zijn :frowning_face:

Heel vervelend voor je…
Heb dit zelf ook wel eens meegemaakt.

Misschien dat hij toch wat vaker wou afspreken en naar een relatie wou toe gaan? Ipv alleen maar appen?
Waarschijnlijk vul ik nu maar wat voor hem in hoor, ik weet het niet. Of hij heeft geen interesse meer/de klik niet voelt/iemand anders heeft ontmoet… Ben bang dat het iig niet iets positiefs is… :frowning_face: