Opeens doet hij raar..wat nu?

Hey meiden,

Ik heb echt jullie advies nodig met wat ik moet doen. Het zit namelijk zo: ongeveer twee weken geleden begon ik met een superleuke jongen te whatsappen. We praatten echt heel veel soms tot 2 uur 's nachts. We snapchatten ook veel en hij begon vaak over afspreken, wat ons beiden leuk leek. Totdat opeens afgelopen weekend hij niks meer zei, hij was zijn oplader vergeten van zijn mobiel. Maandag hebben we weer veel gepraat maar hij deed toch anders. De rest van de week reageerde hij bijna niet op m’n berichtjes en hij stuurde zelf ook vrij weinig. Het leek wel alsof ik met een totaal andere jongen praatte die gewoon niet geïnteresseerd in me was. Zijn introductiedagen van zijn universiteit zijn deze week begonnen dus ik snapte dat hij weinig stuurde. Maar de afgelopen twee dagen was hij ziek thuis en had hij gister op. z’n minst iets kunnen sturen.

Ik heb al gevraagd of hij het vervelend vindt om te praten of zo. Ik weet niet wat ik moet doen want waar is die leuke jongen gebleven die zo graag wilde afspreken. :frowning_face:
Heel verhaal :stuck_out_tongue: maar hebben jullie advies over wat ik moet doen of zeggen. Al wordt het niet meer zoals eerst wat ik supersuper stom zou vinden, wil ik in ieder geval weten wat er is verandert voor hem. Wat moet ik doen?? :frowning_face:

xxx

Vertel hem dat jij vindt dat het contact anders is van zijn kant (beschrijven ipv beschuldigen!, dus: ‘ik merk dat je minder stuurt’ ipv ‘je verwaarloost me’). Vraag waarom en of hij nog wil afspreken.
Wij kennen hem niet, dus wij kunnen je niet vertellen wat er met hem aan de hand is.

Begin over afspreken, en als hij dan nog zo afstandelijk doet, lijkt me dat hij geen interesse meer heeft.
Je kan ook gewoon niet meer sturen, en als hij je mist stuurt hij vast wel.

Hem we snapchatten nu door hem weer veel en hij stuurt weer leuke dingen. Ik begrijp jongens niet denk ik…

Wacht. Jullie snapchatten/wappen nu twee weken en sinds deze week stuurt hij minder. Het is dus een week aan de gang? Maximaal?

Ik denk dat je je veeeeeels te snel druk maakt om helemaal niks. Je zegt het zelf, zijn introductiedagen zijn begonnen én hij is ziek geweest. Vind je het gek dat hij weinig stuurt?

Dus mijn advies? Relax. En ga hem niet te veel op de nek zitten, die jongen heeft ook een eigen leven.

^ Helemaal mee eens.