Opdrukken

Hey meiden,

Ik heb een best genant probleempje. Ik kan me dus echt niet opdrukken. Ik zit sinds kort via school op boksen en de eerste les moesten we ons al opdrukken. Nu, na 4 lessen, kan ik het nog steeds niet. Ik probeer het bijna elke dag maar het lukt me maar niet om in een juiste houding omhoog te komen. :’) Iemand tips, haha?

Lay.

Op de knieeen met de voeten in de lucht

Ik kan het ook maar 1x. :’)

Waarom niet? Ze wil toch graag tips?
Ot: Ik kan je helaas niet helpen, ik kan het zelf ook niet :’)

Misschien eerst oefenen terwijl je in plaats van je voeten op je knieën steunt, dan is het minder zwaar voor je armen. Als je dat 10 keer ofzo kan nog eens proberen in de normale houding?

Zoals dit:

http://i42.tinypic.com/14cac81.jpg

skippybal en Hope, reageer gewoon niet als je toch niets nuttigs te zeggen hebt. :’)
Dankjewel Storyline, eerst dat maar is gaan proberen haha.

Hope zegt hetzelfde als storyline?

Hope geeft je toch een nuttige tip of niet soms?

Of je kan oefenen met wall push ups. Gewoon met je handen tegen de muur een push op doen zeg maar.

Wtf ik zeg precies hetzelfde als die andere en die geeft wel een normale reactie? :’)

Oeps, sorry typfoutje haha! Was niet de bedoeling. :s

:cold_sweat:

Heel groot typfoutje

Hahaha whoops je hele naam

Je zou in de toekomst je reacties kunnen lezen voordat je kritiek gaat geven :’)

Waarom zit er bij deze citaat geen vind-ik-leuk-knop? :’)

Veel oefenen, dagelijks of vaker. En veel tips en houdingen zoeken op internet. Je kunt ook je armspieren zelf trainen.

@Graywolf, van wie moet dat? Ben nu heel erg nieuwsgierig. Ik kan nu maximaal 20 zonder pauze, maar dit bevalt al best zwaar.

Ik kan het ook echt niet. Zou bijna denken dat m’n fijne, dunne armpjes er gewoon niet voor gebouwd zijn :’)

Misschien een idee om eerst armkracht op te bouwen met gewichtjes en weerstand oefeningen? Wat me over het algemeen ook handig lijkt voor boksen?