opdringerig..

ik heb sinds 28 november een vriend. (bijna 2weken) het is zaterdag op zondag nacht in de kroeg serieus geworden. ik heb hem die zondag niet gezien. de maandag en dinsdag ook niet. Woensdag heb ik heel gezellig bij hem film gekeken! toen heb ik hem bijna een week niet meer gezien. afgelopen dinsdag weer. en ik heb alleen met hem gesmst op de dagen dat we elkaar zagen.
dinsdag zijn we met de vriendengroep wezen zwemmen. de jongens doen er gemeen tegenover mijn vriend en mij. daar zal ik nog even met hun over praten want ik ben het zat.

maar afgelopen dinsdag hebben we niet echt tijd gehad voor elkaar… gister mocht ik eerder weg van stage, en kon ik hem s’avonds nog even zien. eerst wilde hij wel komen, toen weer niet omdat hij liever wachtte tot zaterdag omdat hij me dan langer kan zien. toen kreeg ik een smsje terug dat hij met zijn ouders had gepraat en wel kwam. toen ik thuis was smste ik hem: ik ben thuis, kom je op de fiets of met de auto? xx

maar hij wilde niet komen. ik stuur hem een berichtje: al was ik maar 5minuten bij je! ik wil je graag even zien :blush: xx

toen stuurde hij terug: weetje ik kan niet tegen dat opdringerige gedoe en als je me zo graag wil zien dan kijk je maar op mijn hyves…

en toen kwam hij helemaal niet meer :frowning_face:

ben ik nou opdringerig of niet?

dumpen…
wat een loser?
je bent absoluut niet opdringeri hoor, je ziet hem bijna nooit!

Jeetje wat een eikel en wat een rotopmering. Je bent helemaal niet opdringerig. Hij is je vriend dus het is niet meer dan normaal dat je hem graag ziet en wil weten wanneer je hem gaat zien. Ik zou eens goed met 'm praten, of hem lekker even met rust laten en wachten tot hij weer contact zoekt…

that son of a b*tch !

dat slaat egt nerges op. sowieso is het al gaar dat hij dan zegt dat hij niet komt dan wel en tog weer niet … en ik weet hoe frustrerend dat is … en dan nog zo’n gaar smsje alleen maar omdat je hem smste dat je hem heel graag wil zien , al was het maar even. kijk, stuurde je daarvan nou 100 op een dag oke… maar hier zou hij juist blij mee moete zijn en er hetzelfde over te denke. Ik zou egt zijn kop eraf bijte als dat bij mij gebeurde :stuck_out_tongue:

maar dat is natuurlijk niet de goede aanpak… laat ff niks mee van je hore … kijke of hij jou dan nou benaderd en hoe …

omg wat een sukkel. dumpen die handel. of als je dat niet wilt, zou ik gewoon even kortaf doen en niet veel meer laten horen. eens zien hoe hij dan reageert.

wat een sukkel
echt belachelijk
je ziet hem amper en dan is het nog te veel?
dumoen…

waar slaat dat op, je wilt hem zien en dat maakt hem niet eens blij ofzo. Het lijkt alsof hij jou niet eens wilt zien. Ik zal er meer stoppen als ik jou was.

wat een sukkel, het is toch logisch dat je hem wilt zien?!

Wat een sukkel! Het is toch je vriend? en zoveel zie je hem niet als ik dat zo hoor!
je bent echt niet opdringerig, hij is raar.

:"D Wel een harde opmerking.
Maar volgens mij ben ik met sommige dingen net een jongen, ik zou me ook doodergeren als iemand telkens vraagt/zegt datie je mist en wilt zien.

maja eh, heb het er met hem over voordat je hem dumpt? Dat zou ik doen maar voor de rest heb ik geen idee :3

het ligt niet aan jou maar aan hem
je wilt ook weten waar je aan toe bent

Inderdaad, wat een lul! Dumpen die hap, d’r zijn veel leukere jongens die er wel wat voor over hebben om met hun vriendin te zijn!

Sukkel. Ik zou zeggen dat je zaterdag niet kan o.i.d. en kijken hoe hij dan reageert.

Dat is niet opdringerig hoor, zo vaak zie je hem niet. 5 minuten zien is toch juist leuk lijkt mij!

opzich snap ik dat hij je niet kort wil zien want… nouja ik vind het dan altijd veel moeilijker en als hij eenmaal weer weg is zit ik toch alleen maar te huilen! Maar hoe hij dit afhandelt is zeer slecht! Probeer erachter te komen wat hij van je wil want je hebt nog maar net, en nu al zulke rotopmerkingen!

succes!

Je hebt 2 weken en hij reageert al zo?
Als je zo kort hebt moet je juist blij zijn om elkaar te zien, ook al is het maar even.
Ik zou niks meer van me laten horen en wachten totdat hij iets stuurt, en het daarna nog even over hebben.
En anders toch uitmaken…

het lijkt er niet op dat hij erg verliefd op je is…
zeker in het begin, dan wil je niets liever dan bij elkaar zijn.
en doe je daar over het algemeen ook alles voor.