opdrachtjes!

[i]Hoii,

Mijn moeder gaat opnieuw trouwen, hartstikke leuk natuurlijk, maar ik moet dus nu de opdrachten verzinnen voor het vrijgezellenfeest.
Hier ben ik absoluut niet goed in!
Hebben jullie misschiene enige ideeen?
Alvast bedankt!:d

xoxoxo[/i]

Wat bedoel je met opdrachten? Dat jij zelf het feest gaat organiseren of dat jij je moeder en haar vriendinnen opdrachten geeft die ze moeten uitvoeren?

dat ik de opdrachten voor mijn moeder en haar aanstaande man moet verzinnen xD

Dat je aanstaande man, van je moeder een Romantisch liedje moet zingen voor je moeder! :grin:

Iemand die ik ‘‘ken’’ had laatst vrijgezellenfeest en die moest zoveel mogelijk bh’s verzamelen van verschillende vrouwen :’) Dus dan zag hij een vrouw in een restaurant en dan ging hij erheen en vroeg hij om haar bh :’)
Hij heeft er uiteindelijk 15 gekregen.
Maar het ligt er ook helemaal aan waar je vandaan komt denk ik. In de stad zal het denk ik minder makkelijk gaan.

ik woon zelf in een dorp, maar wij willen het een beetje bij “normale” opdrachten houden, niet dat ze van iedereen dingen moet gaan doen en zoenen bijvoorbeeld.

Aaardbei, dank je! ik heb de opdracht opgeschreven!

Alsjeblieft! <33
Vindt het super dat je mijne hebt opgeschreven.
Jy ook dankje!

mischien moet de aanstaande man van je moeder, 5 ( of naar eigen keuze ) complimentjes geven aan je moeder. :grin:
(heb ook maar wat ideeën hoor!)

hahaha, maar wel goede ideeen!
ik heb er al 3, wauw :astonished:! xD

ehm, een zelfverzonnen gedichtje oplezen?
of misschien dingen opnoemen die hij allemaal voor haar zou willen doen, om haar te redden ofzo? :’)

ja geen idee hoor :flushed:

Haha jaah ik verzin ook maar wat hoor!
:3

Dat de aanstaande man van je moeder een klein toneelstukje voor haar moet brengen/naspelen :slightly_smiling_face:

Laat ze iets geks tegen elkaar zeggen zonder dat ze het dus van elkaar weten en iemand anders moet het sowieso horen en ze mogen deze opdracht niet vertellen tegen elkaar:P

Oeeeeeh, ik heb nog een idee! :grin:
Laat ze een vragenlijst invullen van hun lievelingskleuren of eten of wat dan ook, en dan moet de ander van de ander raden wat het is, (dus testen of ze elkaar goed kennen) ;d

Haha!
Maar ehm… Dat ze samen een hele middag gaan shoppen [en dat ze ook aan jou denken natuurlijk : D].