Opdracht voor tekenen.

Heee!
Ik moet voor school (tekenen) een tekening maken met het onderwerk vliegen.
Het moet iets zijn waar je echt over na hebt gedacht dus niet bijvoorbeeld een vliegtuig, balonnen etc…
Ik heb al wel een aantal ideeen maar deze vind ik te simpel bijv een vliegende auto.

Hebben jullie een idee ?

:couplekiss_man_woman:

Oeps beetje te enthousiast.

Een van de vliegmachines van Leonardo Da Vinci.

Ja! Dankje ! ik schrijf het erbij op mijn brainstorm blaadjes :grinning: Nog meer ideeen?

misschien kan je een vliegende engel maken in een 3e persoon?

Mag je ook zinnen van bijvoorbeeld een liedje gebruiken? Misschien is het leuk om een zin erin te verwerken.

HAHAHA EEEN EENHOORN

nee uhmm geenn idee

dombo de olifant :grinning:

Nope helaas niet. Had wel leuk geweest !

paraplu ( mari poppins achtig xd )

^ oja dat is ook nog een goede

Icarus die naar de zon vliegt met zijn wassen vleugels, maar dat mislukt omdat zijn vleugels smelten. Hij denkt dus te kunnen vliegen maar dat lukt niet
zoiets?

JA :grinning:

vogels, vliegen en andere vliegende dieren erbij tekenen

Een mooie adelaar of andere prachtige vogel die in de lucht vliegt :slightly_smiling_face:. Of een situatie tekenen als mensen zouden konden vliegen. Bijvoorbeeld huizen op elkaar gestapeld met overal voordeuren heel hoog in de lucht en vliegende mensen uiteraard.
Fantasie… :stuck_out_tongue:

Of een een phoenix tekenen met allemaal verschillende kleuren, en een hele lange staart. :slightly_smiling_face:

How to train your dragon

engelen met veel goud!

Een kindje dat zijn armen uitstrekt omdat hij wil vliegen.
Of een slapend kind met een droomballon waarin hij vleugels heeft en door de lucht vliegt?