opdracht voor school

voor school moet ik een eigen tijdschrift maken. hier mijn inleiding…

pashion for fashion

Fashion is en blijft het favoriete onderwerp van de tijdschriften.Het internet barst van de inspiratiebronnen,en uit straatbeelden is makkelijk op te nemen dat afgelopen winter iedereen het grove,warme - en schapenwolle schoeisel bezat,drie maanden geleden er een streepjeshype is uitgebarst,en een blazer ook zeker bij niemand in de kast ontbreekt Als iets veel gezien wordt, word je aangeleerd het leuk te vinden.
Maar een eigen stijl heb je pas met een toevoeging van jezelf, vintage winkels bevatten vaak leuke jurkjes tassen en accesoires die je outfit net een andere draai geeft waardoor er meteen een fashionable look ontstaat.Ook de grunge,boho en de romantische looks zijn zeer geliefd bij de fashionjunks. Verschillende stijlen worden met elkaar gematcht tot een georganiseerde mess.Bijna iedereen voelt na het analyseren van een nieuwe trend in eigen omgeving een drang om het zo snel mogelijk in huis te halen, niks is minder orgineel dan een trend te laat te ontdekken dus is het leuk om voor op de mode te lopen

Mode is een begin zonder eind…

Na punten en komma’s wel een spatie.
Ik snap trouwens ook het streepje na warme niet.
Na ontbreekt een punt net als na lopen.

Wilde je dit soort dingen horen of iets anders? xD

haha ik zie het :flushed:

ooh joh ik dacht gewoon laat ik eens wat op girlscene zetten! verder geen bedoelingen (:

[i]Ehm. Het is passion, of heb je er gewoon zelf pashion van gemaakt?

En idd wat Jubelein zegt ;p[/i]

Pashion?

verder nog kritiek op mijn manier van schrijven ?

Behalve de spelfouten wel een leuk stukje denk ik :wink:

Misschien is het ook fijner om wat meer zinnen te maken. De eerste alinea bestaat bijvoorbeeld maar uit 3 zinnen, maar is wel heel lang. Dan raak je snel de draad kwijt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dan doorslaat en na 3/4 woorden een punt neerzet xD Maar je snapt hem wel (A)

Je moet inderdaad op spelfouten gaan letten.
Voornamelijk op punten en komma’s, bijv. voor ‘en’ krijg je geen komma.
Het zijn wel kleine puntjes, maar wel iets waar je op moet letten.
Verder is het inderdaad een leuk stukje (: