Opdracht voor school, help!

Hee meiden,

Ik moet voor mijn opleiding Sociaal pedagogische hulpverlening (sph) voor volgende week een doos maken. De binnenkant van de doos moet ik zo maken zoals ik ben, de buitenkant van de doos moet ik zo maken als dat ik denk dat anderen mij zien. Ik vind dit alleen erg moeilijk en ik kan niet echt op ideen komen om in of op de doos te doen. Vooral omdat je er denk ik alleen maar foto’s enzo op kan plakken, en hoe kan je nou een hele doos vol plakken met allemaal verschillende foto’s over hoe jij bent/anderen over jou denken!?:open_mouth:

Iemand raad?:slightly_smiling_face:

liefs x

vraag eerst eens aan mensen hoe ze jou zien. zoek daar afbeeldingen bij en plak die op de buitenkant.
vanbinne kan je fotos doen, dingen die je leuk vind, bijv cd met muziek die jij helemaal geweldig vind, dingen die belangrijk voor je zijn zoals fam enz.

je plakt gewoon binnenin foto’s van je familie/vrienden/huisdieren of iets van je hobby’s als je bv turnt, dan kun je er ook (nieuwe) turnschoentjes in stoppen ofzo

de buitenkant ja vraag je vriendinnen wat zij vinden, je ouders je buren of desnoods het achterkleinkind van de buurvrouw van je moeder haar achtertante ofzo xd