opdracht tekenen

iemand ideeën voor een opdracht van tekenen
thema is bond en blauw het is een eindopdracht dus het moet wel een beetje extra zijn haha,
xxxx

Ik zou een zelf portret maken. (ik moet dit doen voor school, dus ik kan alleen maar aan zelfportretten denken :'3)

een zelfportret is wel leuk… maar ik denk dat het heel standaard is zegmaar.

misschien iets met 3D en plat door elkaar (maar dan denkt ze wss dat je het perongeluk hebt gedaan) en iets in de trans van (kinder)mishandeling/zinloos geweld ofzo?

Upje! ik heb niet echt verstand van tekenen enzo.

dankjewel! haha ik doe denk ik geen zelfportret,maar iets van un dier, met vacht bekleden en dan een blauwe achtergrond maken,
dit is wel gewoon voor afsluiting van het thema dus niet echt voor examen hah

volgens mij moeten ze dat bij ons ook op school ;p

Hoezo is dat standaard? Je kunt jezelf gaan knippen en plakken, desnoods er verf bij doen of alleen schilderen, stof gebruiken, viltstift noem maar op.

is het thema bond en blauw of bont en blauw?

dat maakt nogal wat uit, haha (:

ik dacht toen ik het thema zag: delfs blauwe dingetjes van deze tijd maken? een bord ofzoo en die helemaal schilderen/tekenen???

ow sorry haha bont met een t maar het mag ook bijvoorbeeld met bond zijn met een d maar op papier schrijf je het met een t maar je mag alles erbij verzinnen want je denkt dat je erbij vindpassen haha

Bond…als in binden? Dan denk ik aan aderen. Die op mn polsen zijn blauw, en zijn verbonden met de rest in mn lichaam.
Ideetje?

of bont en blauw, als in zo’n gezegde, 'bond en blauw geslagen bijv.
dan kun je iets 'zieligs’maken, een schilderij ofzo.
ik vind schilderen trouwens helemaal niet standaard hoor, dan moet je gewoon zorgen voor een aparte compositie oid. :slightly_smiling_face:

of je maakt zo’n collage van foto’s zodat het een zelfportret lijkt zegmaar, in het blauw :slightly_smiling_face:

Bij bont en blauw. Denk ik meteen aan blauwe koeien en delfs blauw enzo xD hihi. En dan in pop art style.

Bont en blauw… Je zou een achtergrond kunnen maken met veel verschillende kleuren blauw en dan een heel bont gekleurde papegaai of bloemen, of wie/ wat dan ook :slightly_smiling_face:

Maak een blauwe tijger die bont en blauw is geslagen omdat ze zijn bont willen en maak er aderen bij en dan een hele bonte achtergrond, dus met felle kleuren