Opdracht tekenen: pop-art gitaar

Helleau! Voor tekenen moesten we een werkstuk maken over vier verschillende kunst stijlen: Barok, Bauhaus, Jugendstil en Pop Art. Daarna moeten we een muziek instrument met één van die stijlen tekenen. Ik heb Pop Art gekozen en een gitaar getekend, thema Twiggy. Mijn kat heet ook Twiggy dus ik heb een combinatie van hun gezichten gemaakt, zeg maar:

http://i160.photobucket.com/albums/t193/IrisCharlotte_/IMG.jpg

Ik weet alleen niet hoe ik hem moet inkleuren… En wat ik als achtergrond moet doen (favoriete zinnetje van mevrouw: Ik wil geen wit meer zien!) ik heb hem al ingescant en uitgeprint om daar eerst eens op te gaan uitproberen maar ik weet het nog niet echt…

Ik denk gelijk: geel en rood voor de gitaar, kat en twiggy in ‘normale’ kleuren maar het licht er helemaal aan wat jij zelf mooi vind. Misschien is een printje op de achtergrond wel leuk? ik heb bij mijn laatste werkstuk baksteen-achtergrond gebruikt. Misschien een idee ^^

hmm…
Ik zou de gitaar zwart-wit doen, en de achtergrond met heel veel felle kleuren als groen, roze, geel en blauw enz. en dan allemaal vormen tekenen:P

die kat moet je geel met blauw doen :grinning:

de gitaar zwart met roze en groene vormpjes diie er uit vonkelen!
en de achtergrond gifgroen de kat oranje met de strepen bruin?

Ik heb hem groen met geeel gedaan :stuck_out_tongue:

heb je er een foto van ^^ ?

Ja ben benieuwd hoe het is geworden !

Haha inderdaad ik ook:P!

maar m’n scanner doet raar.

jammer:P

Okee hij doet het! Maar de kleurtjes zijn wel wat minder fel, ik heb hem ingekleurd met van die markers… Maar het idee blijft hetzelfde.

M’n moeder had een heel gaaf idee voor de achtergrond, om kleine gitaartjes in hokjes van ong 4 bij 4 te maken en dan die hokjes (met de gitaartjes) in één kleur in te kleuren die ook in de tekening voor komt.

http://i160.photobucket.com/albums/t193/IrisCharlotte_/gitaartekeneningekleurd.jpg

Edit; De scanner pakte de felheid van de kleurtjes niet…

waaauw ! ik vind hem erg goed gelukt :grinning:

Okay ik had dus het idee om allemaal kleine gitaartjes op de achtergrond te doen. Ben al begonnen, maar telde net de vakjes die ik nog moest doen: zo’n 40 gitaartjes x’D aangezien ik dat niet uit de hand kan tekenen heb ik 'n kopie tegen het raam geplakt en trek ik ze daar van over, maar daar krijg je lamme armen van en het is sowieso niet erg leuk om 50 gitaartjes te tekenen… Ik heb al geprobeerd om een gitaartje uit te knippen en die om te trekken maar dat werkt ook niet ¬¬ iemand nog een idee? x’D

als jullie ergens een glazen tafel/plaat hebben kan je daar een lamp onder zetten en dan overtrekken.
succes.

Ja had ik ook al aangedacht maar die hebben we niet… & thanks!

ben beniewd hoe dat uitziet die kleine gitaartjes, weet verder niet echt iets voor de . de gitaar is wel echt gaaf geworden =D

Ben bijna klaar met de gitaartjes. Heb weer een vraag x’D whahah. Zal ik de kleurtjes (blauw, geel, groen, oranje, roze) in een patroontje doen of gewoon willekeurig?

willekeurig lijkt me beter, geeft meer schwung