opdracht gekregen, inspiratie..

hallooo.

ik heb een opdracht gekregen, geen leuke waar ik iets mee kan…
maar 't is voor een aardig zakcentje en dat kan ik wel gebruiken.

hebben jullie ideeën voor ;
een eenmans bedrijf , er word gezorgd voor programma’s als je iets nodig hebt (voor op de pc) bijvoorbeeld Word… dit bestaat al maar deze man maakt nieuwe dingen op verzoek.
't bedrijf heeft me een onderwerp gegeven : geen onzin (de slogan gaat ook ongeveer zo… )

ik heb echt geeeeeen idee wat ik hiermee moet…

Krijg je ook voorwerpen die je moet verwerken in je foto’s? Van die programma’s bijvoorbeeld…

Veel plezier, ik zou het niet weten…
Bezie dit maar als een up!

Nee dat zou ik niet doen. Misschien dat je op zoek moet gaan naar spreekwoorden. Bijvoorbeeld: recht op de man gaan ofzo… En dan dat uitbeelden in een foto achtig iets???

Nou je zou wel iets kunnen doen met dat technologische, zodat het duidelijk wordt wat voor bedrijf het is en wat ze verkopen.

Misschien kan je het een beetje belachelijk maken?
Iets met bijv. computers enzo dat je dat verwerkt in een belachelijk makende foto en dat je er onder zet no nonsense of geen onzin zoiets :grinning:?

zoiets, ja.

Heb je wel eens gezien hoeveel humor er in vele reclamespotjes zit? Je kunt een paar verschillende dingen maken en dan hun laten kiezen wat zij het leukst vinden.
Dan kun je bijvoorbeeld iets met spreekwoorden doen of wat bijvoorbeeld leowietje schreef. En dan zou je zelfs nog die doen met de rekenmachine en een kladblok… Dat kan misschien ook wel heel leuk uitpakken? Met een model die aan het klunzen is met een lekke pen en een kladblok?
Of je kunt vragen of je wat van hun spullen kunt gebruiken om te fotograferen?

Ik vind dat van roosisadreamer wel een leuk idee!
Als je een model hebt met een pen die lekt enzo (of iets anders onhandigs) en dan erbij zet; niet van deze onzin, maar… en dan een verwijzing (of nog een foto natuurlijk) naar hun bedrijf wat dan wel gewoon goed gaat …

tis maar een ideetje;) Heb er zelf ook totaal geen ervaring in/mee. Maak alleen vakantie-/concertfoto’s hihi!

@ Boterbloemm dan kun je 2 foto’s naast elkaar laten overvloeien, beetje het idee van ‘fout’ en ‘goed’?

Het is lastig om iets te verzinnen… Vind het ook maar een lastig thema haha. Succes!