Opbergsysteem voor make up

Ik zoek een nieuw opbergsysteem voor make up (nou ja, nieuw, op de moment heb ik er gewoon geen XD) want m’n stash is een beetje gegroeid. Nu las ik http://www.girlscene.nl/b…/december/makeup_opbergen en die eerste leek me handig maar in belgie hebben we geen xenos. heeft iemand iets dat erop lijkt gezien in een andere winkel?

Of weten jullie nog een beter systeem? Hoe bergen jullie je make up op? xx

Ik heb zelf geen tips, maar zoek zelf ook nog een leuk en handig opbergsysteem!

Up!!

Je kan die bakken van de Xenos vást ook wel ergens anders krijgen.

Ik denk dat ze zulk soort dingen toch ook wel bij de Ikea hebben?

Ohjah en hoe ik het opberg; Alles wat ik niet dagelijks gebruik in een grote toilettas (heb inderdaad nog niet zoveel) & wat ik wel dagelijks gebruik staat op mn bureau in een mini toilettasje + een (ikea) glas waar al mn kwasten enzo inzitten.

K woon ook in Belgie :wink:

In de Ikea , daar heb ik de mijne gehaald (:
en zo met die schuifjes, in den Blokker, (:

Je kan ff kijken op www.ikea.com/be → Alle producten → cd & dvd opbergers.
Miss zie je daar wat tussenstaan.

mk op naar de blokker dan :stuck_out_tongue: still open for suggestions!

en @ hierboven, m’n spullen voor dagelijks gebruik heb ik ook in een toilettasje maar de rest slingert gwn los rond in mn schuif en op mn bureau en overal XD en als ik dan 1 bepaald ding wil ist echt zoeken :stuck_out_tongue:

up

gewoon ikea, en van die laadjes halen. heb het zelf ook zo georden is super easy. alle lipglossen bij elkaar, alle oogpotloden bijelkaar etc etc

voor alle dingen zo als lip glos en oog potloos en eye liner heb ik bekers voor alle doosjes heb ik een bak en mijn kwasten staan in een vaas met een soort van sier zand ik had het idee van internet weet allen niet meer welke site

Ik heb dit onlangs in de flair (van Belgie) gezien. Je make-up uitstallen op zo een draaiding waar je koekjes enzo normaal gezien opdoet. Staat ook heel mooi als je leuke verpakkingen en kleurtjes hebt :slightly_smiling_face:

ik heb een grote koffer en daar heb ik de spullen in gebanjerd die ik niet dagelijks nodig heb.

Ladekastje bij de Trekpleister :stuck_out_tongue: beetje zoals Mascha heeft. En m’n dessoir het eerste laadje zit volgepropt…

xx

onze xenos heeft die plastic ladebakjes niet :frowning_face:
& de blokker ook niet :S

Ikzelf heb een grote (kleding)ladenkast waar ik 1 lade heb voor al mn makeup
De makeup die ik dagelijks gebruik heb ik in een toilettas.
Ik heb verder nog 2 plankjes aan de muur waar een mandje staat met haar en gezichtsverzorging, en mn fohn, gezichtssauna en krultang. Het ziet er mooi opgeruimd uit en mn kamer staat er ook niet zo vol door
Ik zat eerst ook aan die plastic ladenkastjes te denken, maar doe het toch maar niet want vind het er van de buitenkant niet zo heel mooi uitzien

dat lijkt me wel leuk idee xD alleen, tis blijkbaar niet zo goed als je je make up aan het licht blootstelt… mmm :stuck_out_tongue: toch bedankt voor de tip lijkt me voor paar producten wel heel leuk!

Ik heb ook van die lades van de xenos, misschien heeft de ikea idd wat?

[b]poeders,bronzers,oogschaduw zitten in een rieten mandje; kwasten, mascara, concealer en oogpotlood in een leuk glas/tas; spullen die niet daarbij horen bijvoorbeeld wimperkruller of een lipgloss die ik elke dag gebruik zitten in een klein toilettasje (deze is van h&m en kostte ¤1); wattenschijfjes in een mini bloempotje en tot slot oorstokjes in een mini rieten mandje ;p

Tadaaaa :slightly_smiling_face:
[/b]

http://img189.imageshack.us/img189/3835/dsc07623p.jpg

Waarom koop je geen ladeverdelers (wat je normaal voor bestek hebt) en zet je die in een klein ladekastje (van Ikea bv), opgeruimd staat netjes. :slightly_smiling_face:

Uhm ik heb een kastje met 3 laatjes…
in de bovenste la heb ik een doos niet gezet met al mijn macara’s, kwastjes noem maar op.
En op het kastje heb ik een redelijk grote etagere gezet waar ik al mijn oogschaduws op doe. Ziet er leuk uit en ook netjes omdat je je overige make up in die doos hebt zitten.

action, ikea