Opbergen

Hoi allemaal!

Ik heb even een vraag:
De winter komt er weer aan dus ik heb mijn mutsjes en sjaaltjes weer eens tevoorschijn gehaald, alleen ik weet niet hoe ik ze het best kan opbergen :slightly_smiling_face:
Vraag is dus: hoe bergen jullie je mutsjes en sjaaltjes op zodat je er makkelijk een kan pakken maar ze ook weer makkelijk kan opbergen?

Alvast bedankt!
(jaja m’n kamer moest weer eens opgeruimd worden…)
Xx

Ik heb van die leuke rieten mandjes bij de xenos gehaald waar ik die allemaal in doe.
Die dingen zijn echt handig ik heb een kastje met allemaal van die mandjes. In een mandje liggen bijvoorbeeld al mijn opladers, stekkers etc. en in weer een andere liggen mijn sokken etc.

Hm, alleen weer geen plek voor mandjes…
Iemand een idee?

een kapstok?
Of aan haakjes of een klerenhanger ofzo?
Ik zag laast bij de blokker een speciale klerenhanger voor riemen, met meerdere lagen zegmaar en ik denk dat je die ook wel voor sjaals kan gebruiken.

http://cdn5.mydeco.com/pr…5599cd4206ed0cd45df7f.jpg

Zoiets ergens ophangen?

Ja zou kunnen alleen zo’n ding vind ik niet echt mooi, en natuurlijk ook weer ruimtegebrek om het op te hangen…
Pff probeer men kamer op te ruimn heb nu dus alleen nog een berg sjaaltjes en mutsjes…

Ik heb eindelijk een oplossing: ik had mijn riemen heel provisorisch aal de linkerbinnenkabt van m’n klerenkast aan een spijker gehangen, rechts hingen mn sjaaltjes. Nu ga ik m’n riemen er af halen en in een mandje opgerold leggen, dan kan ik aan de linkekant ook sjaaltjes hangen :stuck_out_tongue: heel simpel maar moest er toch lang over nadenken haha!

haha die wilde ik ook zeggen. Heel handig

Nu alleen nog een plek voor m’n mutsjes: mandjes zijn op en plekken om ze aan een spijkertje op te hangen heb ik ook niet meer… Iemand een idee?

In een hoek neergooien als je thuiskomt ergens tussen al mn tassen

Ja… En ik maar altijd afvragen waar mijn sjaals toch altijd liggen