opbergdingen? help hebben jullie ideeen?

haay girlscensters! ik ben een meisje van 12 en heb tot nu toe alleen maar een vuilnisbeltkamer gehad overal troep enzo:P ik wil dat niet meer! ik vraag jullie om plaatjes van leuke cheap dingetjes om mn spullen in op te bergen dit heb ik wat opgeborgenmoet worden:cosmogirls(heeeel erg veeel) ds,playstation,wii en hun games , dvd’'s, sjaals en sieraden en papier en werkstukken van school hetliefst foto’s! bedankt! geen dingen die alleen in webshops zijntevinden!

je kan misschien even kijken in de Xenos of Action, die hebben vaak wel opbergvakken.
Of de IKEA natuurlijk

Voor je sieraden: neem een balk en verf die in een leuke kleur, sla en schroef er verschillende spijkers en schroeven in. op je kamer hangen met touwtjes en sieraden aan hangen. heb ik ook gedaan, ben er heel blij mee. muur is niet meer kaal en je benut je ruimte goed:P

Ik zou opbergdozen gebruiken, die heb je in hele leuke motieven. Anders zou ik ook kijken voor bijvoorbeeld een goedkoop kastje erbij als je budget het toelaat.

ik wil alles in mn kasten en op mn planken en mn sieraden in een doosje achtig iets(ik wil dus weten wat ik daarvoor kan gebruiken) want ik heb een kat en die pakt anders mn sieraden:P

Ik vind die vakjeskasten van de Ikea heel mooi en handig (: Deze: http://www.ikea.com/nl/nl…__0092703_PE229404_S4.JPG (kan je zo ongeveer in elke maat wel krijgen haha)
Je hebt er ook nog een soort dozen/bakken voor die je erin kunt schuiven zodat je sommige vakjes dicht kunt maken, hartstikke handig!

voor mijn kettingen (ook sommige oorbellen) hb ik zo’n keuken rek gekocht met haakjes daar hb ik alles aan gehangen en je kan ook plankjes koopen en die aan je muur hangen, voor bijv. je games enz…