Opberg foto's!

Hallo lieve leden,

Plaats hier foto’s van hoe jij bepaalde spullen opbergt!
Bijvoorbeeld; je sieraden, tasjes, riemen enz.

Ik heb een beetje inspiratie nodig, want alles ligt door elkaar bij mij!

schoenendozen zelf beplakken met (zwartwitte) fotos mbv behangerslijm, daar doe ik veel in (:
-sorry te lui om fotos te makenxd-

zelfde probleem hier.
teveel spullen, te weinig ruimte.

Schoenen heb ik beneden in een kamer, waar alleen maar schoenen staan ;p
En kleine dingen gewoon in bakjes.

Inderdaad, ik heb hetzelfde probleem met mijn oorebellen, ringen etc…

Ik heb geen zin om foto’s te maken want ik lig net lekker :stuck_out_tongue:
maar ik heb rieten manden waar sjaals in zitten en 2 stoffen dozen waar riemen en maillots in zitten. Dan nog 2 plastic bakjes waar pantys en pantysokjes in zitten. En sieraden zitten in een kartonnen schuifkastje.

ik heb een oorbellen rekje voor mijn oorbellen.
mijn kettingen en armbandjes heb ik in een mandje.

up

ik berg ook altijd alles op in dozen (nouja zo hoort het te wezen het ligt nu overal in mijn kamer)
Gewoon doosjes beplakken met servetten/tijdschriften/leuke plaatjes/inpakpapier etc.

Heb sinds kort ook een sierraden rekje, super schattig!

Mijn halskettingen

http://i52.tinypic.com/dheuec.jpg

http://i55.tinypic.com/4hqvsi.jpg

Ik heb ikea ‘zachte’ boxjes opelkaar gestapeld, en me schoenen erin gezet.

Maar ik ga vandaag een ‘kettingenophanger’ maken, met ringen van een multomap 24 rings.

Ik heb spijkers is mijn kast geslagen en daar alles aan opgehangen

Ik heb een kapstok aan m’n deur waar tasjes en sjaals aan hangen. Voor m’n oorbellen heb ik een schildersdoek oranje geverfd en de oorbellen erin geprikt. Voor kettingen en elastiekjes en shit heb ik zo’n soort kleine pop met dingen uit de armen. Nagellakjes zitten in een, ja, gewoon zo’n opberg doos, zo’n kartonnen die je in elkaar moet zetten. Verder heb ik nog een kastje waar de rest van m’n nagellak spul inzit en haarproducten voor een deel, bodylotion, fohn, stijltang, veel testertjes. Alleen m’n make-up ligt door elkaar. Daar moet ik nodig wat voor vinden want dit is heel irritant. Ohja en voor luchtjes heb ik een oude cameratas van Minolta!
Heb alleen geen foto’s maar hoop dat het zo een beetje duidelijk is ^^

Er staat ‘plaats foto’s’… Ook maar echt 1 iemand heeft foto’s geplaatst.

OT: Ik ben bij mn moeder :"D Heb daar alleen maar een bed en kledingkast in mn kamer staan dus eh, niks om op te bergen.

voor mijn foto’s:

http://i54.tinypic.com/972xq0.jpg

mijn boekenplank:

http://i55.tinypic.com/fe08qb.jpg

en dan heb ik ook nog een boekenkast met allemaal doosjes, boeken en foto’s!(aa)

sorry voor de grote van de fotos:’)

Ik heb in mijn “grote” kledingkast (heb ook nog 1 smallere voor de shirts en een soort dressoir kast met 3 grote lades)… mijn kleding qua jurkjes en blousjes gewoon hangen en daaronder een plank met daarop mijn broeken en daaronder was nog ruimte dus daar staan al mijn schoenen, past allemaal NET! :grinning:

En ik heb een rekje op die kast met die 3 grote lades staan waar wat armbanden aan hangen, daarnaast staat een glazen pot met oorbellen erin, daarnaast staat een mini opberg kastje met 3 mini houten lades daar zitten mijn ringen in en er op staan mijn deo’s en parfums, dan staat daarnaast nog een glazen pot (dezelfde) met daarin al mijn armbanden en kettingen. En om het wat te versieren staan daar voor wat kaarsjes op een dienblad.

Dan heb ik verder nog een groen opberg ding met verschillende vakjes aan mijn bed hangen, daar zitten mijn haarbanden, extensions, mutsen, hoofdbanden etc. in, daarnaast staan 3 bakken waar troep in zit, maar OP die 3 bakken staan al mijn beauty en haar producten (haarlak, dagcreme etc.) En daarnaast is mijn NIEUWSTE opberg systeem! Een wit metalen rekje met 3 opbergruimtes waarin in de onderste al mijn fohnen, stijltang, krultang etc. en daar boven een bakje met mijn nagellak, een bakje voor als ik bezig ga met Marble water nails, nagellak remover en 2 kranten voor marble water nails, daarboven staat een bakje met wattenstaafjes en al mijn kammen en borstel liggen daar heel netjes naast elkaar ;a

Leuk allemaal!

Meer foto’s!

Up