Opassen

ZIjn er mensen die opassen als bijbaantje? hoeveel verdienen jullie dan?
Ik wil even weten wat ongeveer normaal is om te vragen. Omdat de mensen waar ik ga opassen vragen hoeveel ik wil gaan verdienen maar ik heb geen idee. Ik ben trouwens 15.

Ik doe niet oppassen, nog nooit gedaan trouwens ( voor geld. &bij onbekenden ). Maargoed, het ligt eraan wat je allemaal met de kinderen moet gaan doen. En of het lastige kinderen zijn en hun leeftijd. Of als je ze moet ophalen van school en noem maar op.

ik krijg per avond ongeveer 15 euro…

ik zou hun dat gewoon laten beslissen!

Bij mij is het een kindje & hij is pas 4, dus die ligt vrij vroeg op bed en dan kan ik gewoon tv kijken, huiswerk maken, computeren of weet ik veel gewoon doen wat ik wil. Ik verdien 3 euro per uur & ben ook 15. maar ik heb het eigenlijk niet zelf gevraagd. Ze vroegen wel aan mij van: “Wat wil je verdienen?”, maar ik heb toen gewoon gezegd wat willen jullie er voor geven? Want voor mij is het meer gewoon wat spelen op bed leggen en dan gewoon tijd voor mezelf.

liefsx.

3euro per uur(via een organisatie… dan zijt ge ook meteen verzekerd…:p)

ligt er (vind ik) erg aan op hoeveel kinderen je moet passen, en of ze nog wakker zijn als jij er bent of dat ze al redelijk snel naar bed gaan, of dat ze al slapen als jij komt
ik pas zelf op mijn buurjongetje soms, hij is al 8 en als ik er ben breng ik hem redelijk snel naar bed, ik krijg dan 2,50 euro per uur :slightly_smiling_face: vind ik wel goed betaald want naast het naar bed brengen enzo doe ik niet extreem veel

(edit; ben trouwens 16)

ik doe bij verschillende adressen en ik krijg ongeveer 2,50/3,- per uur…
meestal wel wat naar boven afgerond!

succes dermee!

ps. ben ook 15

op jouw leeftijd had ik verschillende adresjes met loon varierend van 2 tot 3,5 euro, maar dat was ook voornamelijk s avonds. Dit heb ik tot mijn 18e gedaan, toen ging ik studeren en verhuisde ik naar nijmegen. Nu pas ik op op 2 kleine meisjes, 1 van net een jaar en 1 van 2,5 maar die heeft een zeldzaam syndroom en is eigenlijk een grote baby. Hier verdien ik 5 euro per uur.

Zelf vroeg ik altijd, als mensen mij vroegen hoeveel ik er voor wilde, ook hoeveel ze er aan uit willen geven. Nu is het wel zo dat je in een klein stadje minder verdient dan in een grote stad.

Ik heb twee oppasadresjes. Ik verdien gemiddeld zo’n ¤3,50 per uur. (Het ene gezin heeft twee jongetjes van 3 en 5, het andere gezin een meisje van 8.) Ik ben trouwens zestien jaar.

3 à 4 euro per uur

ik krijg 2 euro per uur
4 kinderen
en de jongste is gehandicapt
ik vind het vrij weinig
maarja, pechhhh.

Hmm… Volgensmij is dat wel te weinig voor 4 kinderen waarvan eentje gehandicapt is…
Meestal krijg je 3 euro voor twee kindjes toch?
Maar ik heb geen idee, ik ben zelf dertien ik wil ook wel oppassen maar ben denk ik iets te jong… lijkt me wel heel leuk!

ik pas op by myn buuurkinderen,

en als ik alleen ben kryg ik 10 euro,
en als ik een vriendin meeneem
moeten we dat delen…
dus elk vijf euro… like duh

(:

ik pas op mijn oude buurkindjes (6 en 4)

en om de week op de oude overburen (6,4,2) ze hebben een band, dus moet ik vaak oppassen. soms ook doordeweeks -kan ik lekker langer opblijven hah-

en soms op de buren (3,6,7 ofzoiets) die gaf eerst ¤8 voor anderhalf uur :astonished: maar dat vond ik teveel…

en ik krijg meestal ¤3 of meer per uur (vaak geven ze wat extra’s want eigenlijk 2,50/3 per uur) :grinning: ik ben net 3 weken 14 btw.

vrijdag+zaterdag weer oppassen, Money Money Money haha

en binnenkort heb ik msg nog een adres in oude straat!
de nieuwe mensen in onze straat vonden me beetje te jong ofzoiets. beetje vaag aangezien ik al 1 / 2 jaar oppas bij mensen met meer kinderen maarja. xD

Bij het ene adres 7.50 (1 jongen, 1 meisje)
Bij het andere adres 8.00 euro (2 meiden, 2 jongens)
En bij de laatste 10 euro (3 meiden)

Dat is dan voor een avond (meestal + blijven slapen)
Als ik maar 2 uurtjes ofso kom dan krijg ik minder (4 euro ofso)

Ben 14 jaar.

Ik ben 16 jaar:

1 gezin: 3 kinderen van 2, 4 & 6 (4,50 per uur)
1 gezin: 2 kinderen van 5 & 6 (4 euro per uur)
1 gezin: 2 kinderen van 4 (ongeveer 2,50 per uur)

Afhankelijk van het aantal kinderen moet je proberen op een goed bedrag te komen, sowieso zou ik wel echt minimaal 2,50 per uur vragen!

heey!
ik heb net opgepast op de buurmeisjes 4 en 5 maar ze sliepen al!
ik heb van 8 tot 11 opgeast en ben 10 euro rijker!!:D:P
haha ik ben toruwens 14:D

Ik krijg 10 euro per avond maar ik zoek nog meer adressen :couplekiss_man_woman:

Ik pas al op sinds ik zelf tien was, haha.
Nu ben ik achttien en hier in Oostenrijk krijg ik vijf euro per uur (de gezinnen zijn allemaal één of twee kinderen).

De laatste twee jaar (toen ik zestien/zeventien was) paste ik op drie gezinnen op en verdiende ik:
1 gezin van vier: 4,50 per uur
1 gezin van drie: zo’n… 3,50-4 euro per uur.
1 gezin van twee: 3 euro per uur.

Daarvoor herinner ik me niet echt meer wat ik verdiende, zal ook wel rond de drie euro geweest zijn.