Hey, Ik ben Kyra en 12 jaar. Ik zit in de eerste. Ik kan goed met kleine kinderen omgaan. Maar ben ik te jong om op te passen? Zijn er denk je mensen die mensen van 12 aannemen?
Ik denk dat onbekenden liever een iets ouder iemand hebben, dus zou ik het als ik jou was eerst proberen bij familie of kennissen. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.
Ik zou persoonlijk niet iemand aannemen die 12 jaar oud is al ben je nog zo goed met kinderen, maar dat is mijn mening.
Tuurlijk zijn er mensen die je aannemen
al moet je niet denken dat je meteen met kinderen van 1 jaar mag werken
Denk aan de leeftijds categorie van rond de 6 jaar
Dank je voor je reactie. Het lijkt me zelf wel heel leuk!
Ik heb wel een site voor je waar je even kan kijken ik note hem wel want weet niet of ik link kan plaatsen.
Probeer maar.!
Als ik diegene kende zou ik haar wel aannemen, maar anders idd wel iemand die ouder is.
Ik denk dat je dan vooral 's middags wat uurtjes op kunt passen in plaats van 's avonds laat ofzo, maar in je kennissenkring is vast wel wat te vinden. Gewoon aan iedereen vertellen dat je wel graag wil oppassen!
Mmmm bij bekenden zoals familie of vrienden zou je misschien kunnen oppassen maar niet op echt baby’s maar als je rond de 16 komt kan je ook later op de avond en op wat jongere kinderen passen.
Ik zou het nu proberen bij bekenden