Opa & Oma doos

Ik had op internet een opa en oma doos besteld, maar deze is ineens niet meer leverbaar door te groot succes. Heel fijn!

Nu wil ik dus zelf een soort opa en oma doos maken. Als bedankje dat mijn ouders mijn vriend, mij & straks de kleine in huis hebben genomen.
Hebben jullie ideeen wat ik er in kan doen en hoe ik het kan aankleden/versieren?
Ik dacht al wel aan 2 mokken. Eentje met super opa en eentje met mijn oma is de liefste o.i.d.

Heb nog 3 maanden haha!
Help!

Heb je geen link naar een voorbeeld? Ik kan me er wel een voorstelling ivan maken wat je bedoelt maar toch…

www.opaenomabox.nl Dit was dus de doos die ik besteld had maar die is dus niet meer leverbaar. Weet niet of je de mamadozen en babydozen kent. Maar ik wil dus zo’n soort doos maken.

Je kunt ook bij van die giftshops en waarschijnlijk ook wel op bol.com van die boekjes kopen waarin de oma of opa (of beide) iets vertellen over de ontwikkeling van het kindje (aannemende dat je zwanger bent? )zodat het kindje als het wat ouder is en dingen begrijpt dat na kan lezen en als haar/zijn opa en oma er dan niet meer zijn is dat zeker heel erg leuk om te hebben :slightly_smiling_face:

Sorry als je dit niet leuk vind:)

Vind ik echt een super tof idee, wist niet van het bestaan af spijtig dat ik dit niet wist toen ik zwanger was.

Voor de rest zou ik zeggen iets van snoeperij voor bij de mokken?

een opa&oma doos is dus een doos vóór de opa&oma? hmm oke.
geen idee

• bekers (kan voor opa en oma)

• koekjes ( kan voor opa en oma)

• tijdschriften (kan voor opa en oma)

• zeep / creme ect. (ligt er aan, maar kan ook voor alle 2, tenzij je creme ofzo neemt, dat is voor een oma)

• bij kruitvat iets leuks ontworpen met een foto van jou of zo er op!! (allebij)
    _ Chocolade (opa en oma)

• Cadeaubon (opa en oma) Of alleen oma
    En een leuk kaartje er bij :wink:

• Boeken

• Agenda(zelf ontworpen met jou foto’s)

• Kookboek
    _ wat producten die in dat kookboek staan.

• Short met allemaal lieve berichtjes er op geschreven of van de hele familie ofzo!
    _ gewoon een short is ook leuk

• Denk ook aan hollandse dingetjes (vooral bij blokker en xenos) Met speculaas of leuke kopjes ofzo!
    ^^^^^Moeten ze natuurlijk wel mooi vinden^^^^

Al meer inspiratie?
xx