Opa en Oma 60 jaar getrouwd

Hee,
mijn opa en oma zijn over een tijdje 60 jaar getrouwd (diamanten bruiloft) en dan geven ze een groot feest. Mijn oma is heeeeeel goed in schilderen en dat zit ook in de familie (ik kan het ook redelijk). Ik wil dus een schilderij maken maar ik weet niet van wat…? Natuurlijk kan ik ook hun naschilderen maar dat is best moeilijk omdat een kwast wel wat dikker is dan een potlood…

Dus heeft iemand een geweldige ingeving? :fu:

X!

Ik weet niet of je het kan (het is volgens mij best moeilijk), maar misschien kan je een beetje een abstract portret maken?

Of je kan iets van een voorwerp schilderen?
Iets wat voor je opa en oma wat betekend of iets tussen jou en opa en oma?

een mooie bloem.
of een dier.

hun trouwringen :grinning:
veel plezier dan trouwens

maak een leuke foto van jou, je ouders en je broertjes en zusjes ( als je die hebt )
en laat die bij de hema op canvas afdrukken:P
zo lijkt het net een soort schilderij, maar het is een familie foto:)
en het is helemaal niet duur! ( 10 euro ofzo )
veel succes

xx

Als je iets wilt schilderen is het heel leuk om een portret te maken van hun samen =D Met een romantische achtergrond, sneeuw, mooi bos, iets leuks!
Je kan het natuurlijk ook tekenen! En inlijsten, geeft ook een leuk effect denk ik :grinning:

je kunt je opa en oma in cartoonstijl schilderen, dan valt het ook niet zo erg op als het beeld niet helemaal klopt met de werkelijkheid.

Je opa en oma in silhouet en een mooie of jusit abstracte achtergrond?

Ik weet niet of je zo’n glad verfrollertje hebt… Mar dan kan je op een plasticen plaat allerlei kleuren verf doen, er doorheen rollen en dan op je schilderachtergrond… Krijg je leuke effecten mee!

Misschien dat je jezelf na kan schilderen. ;]
Of gewoon iets wat met de bruiloft te maken heeft. :]
Of in leuke letters iets liefs schrijven.