Op zoek naar Zorro!

Wie kijkt er hier naar op zoek naar Zorro? Ik hoor er niemand over, (alleen maar oudere vrouwen 0_o ) en ik dacht: ‘laat ik er maar een topic over maken!’ Ik ben dus helemaal verslaafd aan de op zoek naar programma’s. Dus ja. Praat hier over de zorro’s , de jury etc.
En als je het nog niet kijkt, moet je het zeker doen :’’)
link naar de site: *KLIK*

Liefs,

Ik kijk het niet, maar volgens mij woont die Roman hier bij mij in de buurt…
Er staat een kei grote spot op een huis 's avonds met ‘Zorro? Sms Roman naar blablabla’

Haha, leuk! post het ff hier als je hem ziet :0

Ik niet.

haha, mij doet zorro ook niks, maar ik hou van talentenjachten voor musicals de jongens dan

ik kijk! ik ben voor tommie. jij?

JEEEH TOMMIE TOMMIE TOMMIE! ik ook dus :stuck_out_tongue:
en voor Roman, Willem was gister echt zo bot, ik kon de tv wel inslaan :0

Ik vind Tommie, Ruud en Roman wel goed!

Ja, ik ben ook voor Tommie en Roman!

ruud vind ik zo op een meisje lijken :’) ik weet niet waarom…
Dennis de groot vind ik ook leuk :heart:

Ik vond niks aan Op zoek naar Evita/Mary Poppins etc, maar Zorro trekt me op de een of andere manier wel :smirk:

Ik vind wel dat Zorro echt een Zorro-uiterlijk moet hebben… Ik bedoel; uh, een blonde Zorro? Ja ze kunnen met pruiken werken maar als nog.
Wel vind ik dat er best een paar goede tussen zitten!

Ik ben voor Roman, hij is de echte Zorro. Ruud en Tommie zijn ook wel leuk alleen minder geschikt voor deze rol denk ik.

Ik kijk het niet. Vind er echt helemaal niks aan.
Een vriendin van mij kijkt het wel. Ze is er echt helemaal bezeten van en praat en twittert nergens anders meer over. Echt om gek van te worden haha

Ik ben ook voor Tommie! (:

http://www.montecatinitalentagency.nl/media/clients/212_roman_van_der_werff/images/roman_van_der_werff_5.jpg

cute

:smiling_face_with_three_hearts:

http://i52.tinypic.com/317h3qu.jpg

Ja ik kijk het, heb ze allemaal gevolgd.
Ik ben voor Tommie, ik vind hem zo goed en hij is ook heel aardig gewoon ^^.
(Heb hem al gezien in musicals)

Verder vind ik Roman ook goed.

Ruud kan ook nog wel. Verder vind ik dat er dit seizoen weinig ‘soeps’ bij zit. Als je kijkt naar Evita, Joseph en Mary Poppins, dan kon ik na een paar weken bijna niet meer kiezen, zo goed waren ze allemaal.
Dit seizoen heb ik bij bijna iedereen dat gevoel van: naah, ga maar weg :stuck_out_tongue:
Best jammer, dus zodra Roman en Tommie eruit zijn, ga ik denk ik niet meer kijken.

Maar Roman en Tommie halen natuurlijk de finale!

ik kan er zoveel van leren voor toneel! :slightly_smiling_face:

Ik had trouwens gisteren echt medelijden met Roman. Wat zielig zeg…
Willem was echt hard.
Natuurlijk is de musicalwereld ook hard, maar dit was wel erg raak zeg! Daarom vond ik het wel netjes wat Pia Douwes zei. (:

Jezus wat een dodelijk saai programma. En dat belachelijke wijf in de jury. ALTIJD heeeleeemaaaaal sentimenteel als iemand eruit gaat >.>

DIT.
Ik doe dan geen toneel, maar ik zing wel veel, en ze geven altijd hele goeie tips!

[en nu stop ik met posten hier haha, sorry ik spam het hele topic onder!].