Op zoek naar Mary Poppins

http://www.showbiznewz.nl/artikelen/hoofd/foto_7771_fotos-dit-zijn-de-kandidaten-van-op-zoek-naar-mary-poppins.jpg

[b]Wie volgt dit programma nog meer? :relieved:
En wie is jullie favoriet?

Ik ben zelf voor Carmen.[/b]

http://www.avro.nl/Images/groepsfoto_zweven_512x275_tcm8-192057.jpg

~xx

je hebt tegenwoordig ook overal een programma voor…

ken het niet btw

ik ben voor simone. Ik vond Evita trouwens leuker. dat meisje in het lichtblauw en die in het rood zijn super vervelend/arrogant/ergelijk.

Ik kijk niet naar zoiets. ik vind zowieso stom dat ze voor elk ding een show moeten maken.

@LianoPiano:

Ik vind dat helemaal niet!
[Over dat meisje in het rood, Carmen dus]
Ze kijkt idd soms een beetje hooghartig, om het zo maar te noemen bij gebrek aan een ander woord, maar volgens mij is dat helemaal aan de zenuwen te wijten, en dat kan ik me goed voorstellen.
Ze zingt echt super en ze ziet er ook heel Mary-achtig uit.

Ik vind de stem van dat meisje in het blauw, Willemijn dus, echt helemaal niet mooi, maar ik vind haar ook helemaal niet arrogant overkomen :’]

ik heb gisteren alleen de uitslag niet gezien!
wie is eruit gegaan?
ik vind rosalie echt niet ‘mary’.
ben voor sophie. (;

Bente en Angenita stonden in de sing-off, en Bente is eruit.
Ik vind Sophie, hoewel ze het gisteren niet zo goed deed, wel heeel erg overkomen als Mary Poppins!
Die uitstraling, super.

oh, ok. (:
vind ik niet erg,
ik vond bente niet zo goed eigenlijk.
ja, idd!

Iedereen die zegt “ze moeten van elk ding een show maken”: dit is gewoon iets wat ze elk jaar doen. ‘Een grote rol voor onbekend musicaltalent’ zegmaar, volgensmij zoeken ze de rol bij het programma en niet andersom (idee van dit programma is engels). Vind het echt honderd keer leuker en met meer niveau dan bijvoorbeeld popstars, is echt nauwelijks te vergelijken.
Ben er gisteren geweest en t was echt heel erg leuk!
Vind Sophie goed, maar Willemijn en Carmen gun ik het. Eigenlijk zijn ze allemaal goed ; )
(En hoe kom je erbij dat meisjes in blauw (Sophie?) en rood arrogant zijn? Vind ik echt verre van.

LOOOOOOVE !!! =D

Ik ben voor Sophie :smiling_face_with_three_hearts:

helemaal mee eens, het gaat helemaal nergens meer over.

Ben blij dat bente verdwenen is :slightly_smiling_face:

inderdaaad.

Ik kijk het alleen omdat ik naar de musical ga :’] maar weet eigenlijk niet voor wie ik ben.

Nee die stem van die willemijn klinkt echt niet. Ze is zoizo geen mary poppins.
Maar ik had het over het meisje in het lichtblauw :wink:

Willemijn heeft geen mooie stem voor musicals, vind ik. Ik ben voor Sophie en Irene.