op zoek naar mama;

Vorige week vrijdag was het zover, ik ging naar Brazilië met me beste vriendin.
Me vliegtuig ging vanuit Nederland om 2 uur in de middag, dat is 5 uur ochtend daar. Als het in Nederland winter is , is het in Brazilië zomer.
Toen we daar aan kwamen was het al zo vroeg erg benauwd ! Lekker uit geweest, heerlijk gegeten en alles maar eigenlijk zijn we voor een reden naar Brazilië geweest en dat is ; me beste vriendin de moeder opzoeken die ze nog nooit heeft gekend / gezien.
We werden met een auto naar een hele arme buurt gebracht , alle kinderen die daar waren bleven ons maar aankijken eenmaal aangekomen was het zo ver. Na veel straten zoeken en mensen vragen hadden we het huis van me vriendin de moeder gevonden, dat moment toen de moeder de deur open deed kwam echt heel zwaar aan. De moeder kreeg meteen tranen in de ogen, ja ze herkende het nog haar echte dochter die ze al 15 jaar niet had gezien.
Met dit verhaal wil ik alleen maar zeggen; ken de waarde van je moeder.
soms heb ik ook hele erge ruzies met me moeder wanneer ik haar even weg uit me leven wil hebben en al , maar na ik dit heb meegemaakt denk ik er echt totaal anders over en wou ik het met jullie delen haha ;$

Mooi! Wauw!

Haha, jaaa ik ken de waarde van mn moeder. Dat merk ik wel als ik op kamp ga of zo. Maar ook echt, op dit moment is ze weg… (doet ze normaal nooit) en ik moest half 10 thuis zijn. Dus ik half 10 thuis. Tref ik een leeg huis aan. En ze heeft niks achter gelaten. (Moet ik ook altijd doen). Hmpf. Nu maak ik me toch wel een beetje zorgen xd. (Ookal hoeft het vast niet)

Oohh, als ik dat heb, voel ik echt en steek in m;n hart. Want wij wonen met z’n vijven thuis en als er dan niemand thuis is, denk ik echt ‘auws’. Ik weet niet precies waarom XD

Idd. Mensen hebben geen idee van hoe waardevol hun moeder is, en vooral in de westerse culturen is het ‘normaal’ om tegen je moeder te schelden. Ook vergeet men dat zij juist degene is die je op deze wereld heeft gezet, en dat je haar super dankbaar moet zijn.

Oh, wij wonen met zn 2en xd. Maar toch laat ze het altijd weten als ze weggaat Ö

Ik ken de waarde van mn moeder. En van mijn vader natuurlijk. Ze doen zoveel dingen voor me en ik ben vrij in mijn keuzes, daar ben ik ze dankbaar voor

-

achhhh, echt heel erg !

Moeders zijn alles

Mooi verhaal! Dat lijkt me echt… heel overweldigend om je moeder dan pas te zien…

dat moment vergeet je ook echt niet , het was echt heel mooi om te zien !
Me vriendin had eerst de hoop niet telkens zei ze , nee we vinden haar echt niet enzo maar gelukkig heeft ze haar moeder nu gevonden trouwens, in de kerstvakantie gaat ze voor twee weken naar de moeder, ik ben echt blij voor d’r.

Dat lijkt me zon mooi gevoel, als je dan je moeder ziet.
Je moet bangkok boy van carry slee eens lezen! Gaat daar ook over (:

Mijn moeder is gewoon echt mijn alles <3

mijn ouders (vader dus ook) zijn voor mij echt zó bijzonder!