Op zoek naar leuke meiden voor festivals en feesten o.a Drum and Bass, techno, e

Heeii ik ben een meid van 20 jaar. En ik kom zelf uit Den Haag.
Ik ben opzoek naar meiden om naar Drum and Bass feesten te gaan en festivals aankomende maanden. Heel veel van mijn vrienden zijn daar niet van dus helaas.
Ik heb ook nooit echt een vast groepje om mee uit te gaan dus ik moet steeds ergens bij komen.
Ik hoop dat ik via hier wat leuke meiden kan vinden. Sorry als hier al een topic over is maar ik vind dit fijner voor mijn gevoel. Aangezien ik al wat ervaring heb met groepsapps enzo maar nog nooit echt wordt afgesproken.

Ik zoek gewoon wat leuke meiden om gezellig deze zomer los te gaan.
Het hoeft niet perse Drum and Bass of techno te zijn maar mijn voorkeur gaat daar wel naar uit.
Ik sta open voor alle soorten muziek en daarbij horende feesten.

Feesten en festivals waar ik graag heen wil :

Subway XL 12 1 april (Drum and Bass etc.) Rotterdam
PRSPCT XL 25 24 mei (Drum and Bass& Hardcore , dubstep etc) Rotterdam
We Are Electric 17 juni (Drum and Bass: Pendulum etc.) Eindhoven
Liquicity zomerfestival 2017 8 en 9 juli (liquid Drum and Bass) Amsterdam
Amsterdam Open air 3 en 4 juli.

Dit is ongeveer waar ik tot nu toe heen wil.
Als mensen interesse hebben hoor ik het graag :slightly_smiling_face:
Ik sta ook open wat jullie te bieden hebben. ^^

Heey, Ik ben zelf 22 ik ga sinds kort ook alleen naar dnb feesten vindt dat wel wat hebben, ga eind april ook naar Maduk & friends in de melkweg en waarschijnlijk Liquicity festival

je mag me noten :slightly_smiling_face:

Wat leuk! Ik ben 19 en ook een grote DnB (en een beetje dubstep) fan, ik ga nu al langer dan 2 jaar naar zulke feesten, maar ken ook niet veel meiden die daar van houden. Ik ga sowieso naar: Maduk & Friends op 28 april en ook Liquicity Zomerfestival 8 juli. Misschien nog een paar andere tussendoor, maar dat weet ik nog niet zeker. Ik wil heel graag een keer naar Korsakov, maar dat is voor mij ver weg.

Ik heb wel interesse! Ik ben zelf 21, je mag me noten als je wil :slightly_smiling_face:

Kan je vriendschapverzoek acepteren dan kan ik je noten?
:cold_sweat:

Wat vreemd, ik heb helemaal geen verzoek gehad. Dan probeer ik het maar eens bij jou :stuck_out_tongue:

Techno? Yes please