Op zoek naar jullie (kritische) mening!

Sinds gisteren heb ik mijn (gratis) webshop geopend, onder andere met armbandjes. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Of de armbandjes een beetje verkoopwaardig zijn, prijs, foto’s etc etc. Kritiek en complimenten, ik kan het allemaal hebben! Ik hoor erg graag jullie mening. In de loop van de avond zullen er nog wel wat meer armbandjes met zelfgemaakte kralen (fimo) opgezet worden.

waarom gratis als je ervoor moet betalen

gratis website bedoeld ze wss… (dus je hoeft niet te betalen voor de site, heb ik ook)

ik vind de armbandjes best schattig
alleen… ja, het is wel een beetje kaal (kraaltjes vullen het niet zo)
maar hangt ook af van de soort kleur kralen. zo vind ik deze blauwe wel heel mooi!

http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/files/7238/webshopartikelen/398587/1373480692-007.jpg

maar deze lijkt weer wat kaal…

http://webshop.gratiswebshopbeginnen.nl/files/7238/webshopartikelen/398563/1373480045-006.jpg

ik denk dat dat komt, omdat die kleuren kralen in de kleur van het bandje zitten. dus ze vallen eigenlijk een beetje weg, als je begrijpt wat ik bedoel.

ik weet niet hoeveel tijd je erin steekt (bepaald de prijs ook vind ik)

dus ik denk dat je geen kleuren moet gebruiken die in dat bandje zit…

maar zoals de blauwe, lekkere vrolijke, lichte kleuren gebruiken

Wat bedoel je precies? :grinning:

Je hebt inderdaad helemaal gelijk. Ik had er zo nog niet naar gekeken. Dankje!
Qua tijd is het lastig te zeggen, aangezien ik er meerdere tegelijk maak. Ik denk dat ik er in totaal iets van 20 min bezig ben. Ze kraaltjes moeten gekleid worden (rollen, gaatjes erin) en dan moet alles 30 min in de oven. Dan ben ik ongeveer 10 min bezig om te kralen erop te krijgen, en het tot een armbandje te maken. Vind je dat een beetje kloppen met de prijs? Of totaal niet?

ik vind het wel kloppen
als je alles echt zelf maakt, zelfs de kralen

dan vind ik dat echt wel goed :grinning:
dus het is inderdaad wel goed qua prijs :slightly_smiling_face: