Op zoek naar iets creatiefs!

Hallo dames!

Allereerst; als er al zo’n topic is, dan mag deze weg… en als hij ergens anders hoort, mijn excuses!

Goed, ik wil graag een eigen bedrijfje beginnen… gewoon iets kleins, voor mezelf. Het liefst iets creatiefs.
Hebben jullie misschien leuke ideeen wat ik zou kunnen doen en waar ook een beetje vraag naar is?

Alvast bedankt!

Liefs.

het is sowieso erg moeilijk en als wij het zeggen dan is het ook niet creatief bovendien je wordt alleen succesvol als je iets leuk vindt. dus goed plan maar denk ik ook zelf na. niet gemeen bedoeld maar als een tip aangezien er geen andere reacties waren. suc6

Eens met hierboven. Het lijkt makkelijker dan het is. Ik doe t gewoon voor een klein zakcentje, maar wil je echt verdienen zou ik iets anders kiezen

Maar om je te helpen, met wst voor creatieve dingen heb je ervaring? Naaien? Tekenen?

Ik kan eigenlijk alles wel op creatief vlak. Tekenen kan ik redelijk, maar ook naaien vind ik leuk, of knutselen… dus ja, dat gebied is bij mij heel breed.

Je zou je ook op 1 bepaald onderwerp kunnen focussen en dan dingen maken met dat thema op alle mogelijke manieren die je op creatief vlak kunt. Verder no idea.

Ik zat zelf te denken aan iets van cadeautjes. Dus bijvoorbeeld voor bruiloften als bedankje, maar misschien ook voor geboortes en verjaardagen ofzo. Weet alleen niet of dat echt mensen trekt…

Acrylnagels zetten? Veel mensen die ik ken doen datn schijnt niet heel moeilijk te zijn en daar kan je ook leuke figuurtjes/kleuren op maken. Weet niet of je dat misschien leuk vind. Iemand die ik ken zet ook zelf tattoages met een pakket, en ze kan t ook nog goed haha.

Ik zou zeggen je richten op hetgene waar je t beste in bent en dat omzetten tot een verkoopbaar product. Dus als jij zegt knutselen dan lijkt me die cadeautjes wel een goed idee

Ik zou het wel bij een bepaald iets houden en zorgen dat je daarmee eruit springt en jezelf onderscheidt van andere creatieveling.
Je kan alleen opvallen als je echt goed ergens is bent, dus ik zou voor iets kiezen wat je ook echt goed kan en waar je plezier in hebt.

Die cadeausets vind ik wel een leuk idee, daar kan je denk ik wel wat mee.

Sieraden maken? En wat al genoemd is, cadeautjes :wink:

Ik zit inderdaad te denken aan bedankjes voor bruiloften en babyshowers enzo :grinning: denk dat ik daar wel veel mee kan.