Op zoek naar grappige en spannende date-verhalen!

Ik ben op zoek naar meiden die nog single zijn en die al grappige avonturen in dateland hebben beleefd. Zelf heb ik ook nog geen vriend en ik ben een blog beginnen schrijven over hoe moeilijk het is om de ware te vinden. Veel vriendinnen vinden het grappig en zien ook graag hun verhalen uitgeschreven (weliswaar anoniem). Momenteel ben ik nog op zoek naar mensen die ook over hun ervaringen willen vertellen (ook anoniem), zodat alle single ladies zien dat ze niet de enige zijn zonder vriendje.

Je kan mij altijd een mailtje sturen op thecitywithoutthesex@hotmail.be.
Wie wil kan natuurlijk onder dit topic vertellen over hoe gemeen, lief of stom jongens wel kunnen zijn.

haha mijn eerste date::

ik had met een jongen afgesproken die ik al eerder had ontmoet op een of ander bbq. zijn stiefvader is een collega/goede vriend van mijn vader. dus ik msnde best wel veel met hem, en we gingen dus een keer samen naar de bios. en het was echt heel genant. ik heb hem niet een keer aangekeken of aangeraakt, want ik was echt bloednerveus. ik zie hem nog steeds wel eens, en hij praat wel eens met me. maar het gaat nooit meer iets worden…

achteraf lach ik er wel om. ik heb er wel veel van geleerd :slightly_smiling_face:

mijn eerste date met mijn vorige vriend: de bios.
Ik was keizenuwachtig en we hadden samen 1 grote bak popcorn. Die hadden we zolang op de grond. Op een gegeven moment tijdens de film pakte hij mijn hand. Daar verschoot ik zo van dat ik de fles cola die in de houder stond over zijn knieën sloeg. Na wel 100x sorry te roepen zei ik; ik ga wel even wat wc-papier halen om het op te doen. Dus ik wil weglopen, geef een MEGAknal tegen die bak popcorn. Deze vloog de hele rij en de rij voor ons door. Die mensen waren not amused :grinning: ben heel snel weggelopen om papier te halen…

Maar hij scheen het niet erg te vinden en hebben 1,5 jaar gehad!

je moet even je blog link weg halen, nu is het een soort van reclame

okee dit ga ik volgen, supergrappig om al die gênante verhalen te lezen.
Ben blij dat ik dan nog nooit een date heb gehad xd

@Bullybread ; ohw dat lijkt me zo verschrikkelijk en zo gênant! Zoiets zou mij ook kunnen overkomen dan. Maar het was dan wel een goede jongen, dat die het niet erg vond en je er toch 1,5 jaar mee heb gehad! :grinning:

up ^^

dat had ik ook een keer , echt awkward

ik heb alleen een date gehad met een jongen die nu mijn vriend is, maar dat was niet gênant ofzo, GELUKKIG (:

hahaha superleuk om te lezen :slightly_smiling_face: zie het al helemaal voor me xd

ik heb even op je blog gelezen, en ik moet zeggen dat je heel leuk schrijft! :grinning:, ik wou dat ik kon helpen, maar ik heb nog nooit gedatet xD

wat schrijf jij idd leuk! heel grappig :slightly_smiling_face: ik heb helaas geen leuke date verhalen.

mijn date was met een jongen die ik had ontmoet met uitgaan, contact gehouden etc. en toen gingen we ook naar de bios. Hoe cliché. :slightly_smiling_face:

Eenmaal dat ik hem te laat van het station had gehaald, bleek dat hij zwart had gereden omdat hij anders te laat was, gaat hij er van uit dat ik ga fietsen en hij achterop. Nou nee, hij mag gaan fietsen :’)
Ik ben 1.60 dus mijn fiets is megaklein en hij was groot, dus hij zat daar op mijn fiets als een reus
Toen we bij de bios aankwamen hadden we kaartjes gekocht, zijn we naar boven gegaan en gaan zitten.
Kom ik erachter dat er 3 vriendinnen van mij er ook zijn. Awkward.
Dan begint de film…
Zit die kerel mij de héle tijd aan te staren, nou als ik ergens niet tegen kan is het als mensen me aanstaren. Ikzo: Wat is er? --.
Hij: niks hoor :slightly_smiling_face:
ja, toen pakte hij mijn hand, maar toen wilden we zoenen, alleen ging dat een beetje moeilijk, want ik had mn tas nog op mn schoot :’)
naja einde film
einde jongen.

sorry voor t lange verhaal :d

eerste date: verpest door zenuwen, superstil terwijl ik normaal eel praat/nooit weer gezien.

half jaar later: 2e date, was mezelf niet door de zenuwen./Zie ik regelmatig en zie ik nogsteeds zitten, en dit na 8 a 10 maand XD

3e date: was geweldige date, super praten en alles. maar het werd me te snel serieus. als ik ergens niet van houdt is het het standaart relatie idee. had mini tijdje met hem gehad toen ik realiseerde dat hij niet was wat ik zocht op een goede vriend na.

@thecitywithout wil je je link even sturen van je blog in een note ?
Ben er erg nieuwsgierig na !

http://www.thecitywithoutthesex.blogspot.com/

Alvast bedankt voor jullie leuke commentaren! Mijn vriendinnen en vrienden vonden het best leuk, maar die zijn natuurlijk niet objectief. Ik zou zeggen, word gezellig lid en laat die reacties maar komen!
@Bullybread: een erg leuk verhaal! Zal ik even noteren, want ik vind het een van de grappigste date-avonturen die ik al gehoord heb, en bovendien eindigt het nog goed ook.
@Invisibleme: Het proto-type van een oncomfortabele date, ik herken mij er volledig in. In de komende weken post ik nog enkele persoonlijke date-avonturen, een eentje daarvan zal heel herkenbaar voor je zijn. Een avondje met allerlei moves om een kust te ontwijken.

IK WIL MEER

IK OOK! Complimenten voor je blog trouwens, erg leuk!