Op zoek naar goede donkerrode nagellak

Hoi hoi,
Ik ben dus op zoek naar goeie donkerrode nagellak. Hij moet lang blijven zitten, en echt mooi donkerrood zijn.
Ik heb die van de HEMA al gehad maar dat was dus totaal geen donkerrood, meer roze. En ik heb nu l’oreal paris jet set diamant nagellak en die doet het op zich wel goed. Is een mooie donkerrode kleur maar die bladdert na een dag al er af. Weet iemand misschien nog een goeie donkerrode nagellak? Ik zag net op girlscene een berichtje staan over deze:

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/Ess_50sFever_NailPolish02.jpg

Is Essence misschien wat? Of heeft iemand deze misschien al geprobeerd? Voor ¤1,60 kan ik het wellicht proberen…

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Ik heb een mooie, merkloos… die verkoop ik. omdat ik juist niet van de kleur houdt. het is wel meer bordeauxrood. bedoel je dat? hij glittert ook een beeeetje. echt een beetje.

de link staat in me signature.

Collistar. je betaald wel iets meer. maar super mooi

Ik heb die van de HEMA net gekocht, inderdaad beetje donkerrood/roze :stuck_out_tongue:
Essence moet je niet aan beginnen. De nagellak van Essence dekt niet goed.

Misschien OPI, schijnt heel goed te zijn.

inderdaad, essence dekt niet zo goed (hoewel ik die nieuwe collectie nog niet heb geprobeerd…). Sommige doen het wel. Meestal zijn nagellakken waar op staat ‘60 second dry’ wel goed, daar kijk ik meestal naar.
x

Waar kun je Collistar krijgen dan?

Opi is super, Essence is prima, Ik hoef vaak maar 2 x te lakken, en hij blijft goed zitten. Etos nagellak is ook wel goed, maar die dekt minder snel.

Collistar is echt heeeeel duur toch? o.O
Maar dat kan je iig bij de DA krijgen…
Etos huismerk zegmaar nagellak is ook altijd goed, maar ik weet niet of ze die kleur hebben, denk het eigenlijk wel

O heb het al gevonden :stuck_out_tongue: je kunt het hier in heerlen krijgen, dan ga ik eens kijken. Thanx!

OPI is echt een superfijn merk, en ze hebben veel kleuren, dus vast ook wel donkerrood. Essence zou ik niet doen, ik vind het zulke flutnagellak, zelfs met goeie topcoat gaat het er snel af.

OPI <3

Rimmel Celebrity Bash

[nohtml][b][message=3364877,noline]xNicolien schreef op 01 februari 2009 @ 19:33[/message]:[/b] OPI <3[/nohtml]
Waar haal jij je Opi's vandaan? En welke kleuren kun je me aanraden? Haha, ik wil wat nieuwe kleurtjes.

je kan beter een goeie topcoat kopen, die je over je nagellak heendoet die je al hebt maar afbladdert.

ik raad je topcoat aan van rimmel. die is super!

Van etos; Long lasting nailpolish
2laagjes opbrengen en blijft hele week zitten!
je hebt ze in 24kleuren en daar zit dus ook een donkerrode bij.

Die donkerrode van Etos-merk is heel goed! Met 2 laagjes heb je het mooiste effect en hij blijft heel lang zitten!

Catrice - 230 Brocade red

Ik heb een donkerrode van Sephora, heeft er bij mij meer dan een week (volledig) opgezeten.

Rimmel: Wear Maxx

( 391; celebrity bash ← hele mooie kleur donkerrood :wink:)