Hee meiden. Ik zit met een ‘probleempje’, ik douche elke dag en was hierbij ook mijn haar, maar hier ruik je daarna niets meer van. Als ik langs iemand loop en ik ruik een subtiele ‘shampoogeur’, vind ik dat altijd heel lekker (haha, dit klinkt net alsof ik een shampoofetisj heb ofzo :’) ), maar het komt vaak wel ‘verzorgd’ over. Ik gebruik zelf shampoo en crèmespoeling van Andrélon, maar ben dus eigenlijk op zoek naar een shampoo en crèmespoeling die je wel blijft ruiken. Dus, iemand tips?
Hée, daar zoek ik ook naar
Upje
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
Als ik douche ruik je zo’n vet lekkere shampoo geur, maar als ik nu weer aan mn haar ruik is het gewoon geurloos haha
Misschien bij je kapper?
Mijn kapper smeert er iets in dat heel lekker ruikt en ik rook het de dagen erna ook nog. Succes!
Ik ben er ook opzoek naar dus UPJE voor jou !
Ik zou ook graag willen weten welke shampoo dit zou kunnen zijn
Rituals shampoo ! Ik had brilljant bliss. Dagen daarana bleef ik het ruiken of misschien LUSH ?
Je hebt ook haarparfum, misschien kan je dan beter dat kopen (:
Maar ik had zo aardbeienshampoo voor kinderen van de smurfen, en m’n vriendje rook die altijd :'D
toen ik nog lang haar had rook je bij mij eigenlijk alle shampoos wel, met kort haar heb ik het minder. Ik denk dat het ook ligt aan je haartype, of je een shampoo langer blijft ruiken. Maar ik had een smurfenshampoo en die rook je het beste, volgens mij van schwarzkopf
Ik heb een shampoo voor m’n geverfde haar van Wella (jaja, aangesmeerd door m’n kapster, ik laat me altijd te snel overhalen bij dat soort dingen), en die ruikt wel echt heel goed en dat ruik je ook lang! Hij is wel redelijk duur.
ik heb syoss, en die blijf je ook wel ruiken.
Ik heb herbal essences en die ruik je ook best wel goedd ^.^
http://i42.tinypic.com/11ahbhs.jpg
Dit spul van Andrelon zorgt er voor dat het echt heerlijk ruikt! het is geen shampoo maar nadat je je hebt gedoucht hoef je maar een beetje in je haar te doen, en ruikt het lekker! Ze zijn er volgens mij in verschillende soorten, volume, tot in de puntjes, krullen enz.
Na het douchen parfum ook in je haar spuiten, blijf je heel lang ruiken
misschien moet je wat meer shampoo gebruiken, ik had dat een tijdje namelijk ook maar nu gebruik ik meer shampoo en ruik je het langer. xx
Ik heb dat bij alle shampoos eigenlijk
Haha dat heb ik ook, maar vind de shampoo en conditioner die ik nu heb zo fijn, dus ik wil eigenlijk geen andere :")
Aussie geloof ik! Die ruikt ook heel lang Vind mijn vriendje heel lekker altijd haha
Die van herbal ruik je ook best lang dacht ik D:
Zelf ruik je het meestal sowieso niet zo lang, want als je er aan gewend bent dan ruik je het niet meer. Ik heb zovaak dat een vriend zegt ‘wat ruikt je haar lekker’, maar dat ik het zelf totaal niet meer ruik hoeveel ik dr ook aan snuffel
Ik gebruik zelf trouwens een conditioner van tigi (dumb blonde) met een hele tropische geur die er dus wel in blijft zitten opzich