Op zoek naar een rood (Cocktail)jurkje

Binnenkort is het bij mij galabal op school en ik wil zo graag een rood kleedje aandoen.
Ik heb al in verschillende winkels gekeken maar niets sprak mij aan. Ik wil geen strak kleedje, het moet onderaan losjes zitten. en liefst dubbele stof (doorzichtig rood eroverheen). Vrij moeilijk te vinden denk ik xp…

Kunnen jullie me helpen?

Liesel :wink:<3

Kleedje :grinning_face_with_smiling_eyes:

topshop.com heeft leuke kleedjes jurkjes .

Haha sorry, wat is belgisch toch een prachtige taal!

OT: wehkamp/otto, hebben ook vaak wel zulke jurkjes…

Ik kan dus nog steeds niet begrijpen wat iedereen grappig vind aan het woord “kleedje” :stuck_out_tongue: Is echt het normaalste woord ter wereld voor ons.

Ik raad je online shops aan: topshop, asos, forever21, la redoute, etc. (:

Rood jurkje van de ASOS? (:

Ik denk dan altijd aan een vloerkleed ofzo. En dat je dat dan om je lichaam drapeert of iets dergelijks. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ik vind het op zich wel lief klinken.

En online shops inderdaad!

http://www.rickshaw.nl/images/dec6.jpg

ja aan zoiets doet 't me denken ahahx D
voor de rest kan ik je niet helpen

Mooie naam, euuhm geen idee, naast de al genoemde winkels…

Ja, dat snap ik wel :stuck_out_tongue:

Maar ik vind het wel vervelend dat in ieder topic dat het woord voorkomt, de vraag van de TS half genegeerd wordt en er alleen maar met het woord gelachen wordt.
Ik bedoel: jullie weten nu al dat Belgen ‘kleedje’ tegen ‘jurkje’ zeggen, je hoeft er niet altijd mee te lachen… (:
(Alsof ik in elk topic waarin iemand het woord “nou” gebruik begin te lachen :stuck_out_tongue: )

dit is geen persoonlijke aanval tegen jou hoor

Ik verkoop zelf in mijn webwinkel een rood jurkje van ZoYou.nl. Het heeft inderdaad dubbele stof zoals je beschrijft. We verzenden ook naar België, misschien is het iets voor je?:slightly_smiling_face:

Amaai, super mooi jurkje! :stuck_out_tongue: maar het is iets te roze :wink:

Ik zoek topic

Heeft iemand een link van dat ik-zoek-topic, ik kan hem echt niet vinden…

@ Kopjechino hij staat bij verkoop

Ahh jammer, maar bedankt! Succes nog met de zoektocht;)