Op zoek naar een nieuwe serie

Heej iedereen,

Ik zag dat er enkel een ‘ik zoek een film…’ topic was, maar aangezien dit over een serie gaat, kan ik dit daar niet vragen… :slightly_smiling_face:

Ik ben op zoek naar een nieuwe leuke serie om te volgen. Ik heb laatst ‘Switched at birth’ gekeken tot de laatste gereleasde episode, en moet nu dus wachten op nieuwe. Ik wou ondertussen een nieuwe serie volgen, liefst iets gelijkaardigs ofzo, met veel drama :p.
Switched at birth gaat over: 2 meisjes die tijdens hen geboorte verwisseld zijn: Bay en Daphne. Bay komt tijdens een bloedonderzoekje op school erachter dat ze niet dezelfde bloedgroep als haar ouders heeft. Wanneer ze dit onderzoeken, komen ze erachter dat deze niet de biologische ouders zijn. De 2 families gaan proberen samen te wonen, om elkaars dochters (hun biologische dochter) te leren kennen.

De series die ik volg of volgde;

The Vampire Diaries
Pretty Little Liars
The Lying Game
Revenge
90210
Charmed
The Carrie Diaries
Grey’s Anatomy
Desperate Housewives
Friends
The Secret Circle
Homeland

En nog wel wat maar daar kom ik zo niet op ohh ik ben echt een seriefreak :confused:

De series die ik op dit moment kijk zijn:
-Wilfred(eerste en helft tweede seizoen gezien, nu wachten op nieuwe afleveringen)
-Happy Town
-King of the Hill

Freaks & Geeks en Strangers with Candy staan nog in de planning.

Bedankt! Eens zien als er iets voor mij bijzit ^^
En juist, pretty little liars! Die leek mij ook wel interessant! :bowing_man:

Pretty little liars
The lying game
The carrie diaries
Happy town

Ik heb een vermoeden dat deze mijn komende verslavingen kunnen worden. (+ de rest van switched at birth nog ^^) :upside_down_face:

Happy Town is kort zei mn vriend, hij is vroegtijdig geannuleerd.

Als je zulk soort series leuk vind raad ik je Twin Peaks aan. Had hetzelfde lot als Happy Town en er zijn ook overeenkomsten(niet zo gek gezien TP heel veel invloed heeft gehad op huidige TV series).
Persoonlijk vind ik TP vele malen vetter.

Weeds, Gossip Girl, New girl, Feuten,

Ik volg(de) deze series en ben ook fan van SaB dus misschien ook wat voor jou?

Ik volg/volgde:
Gossip girl
Pretty little liars
The Vampire Diaries
Glee
Awkward.
Keeping up with the Kardasians (+de spin-offs)
The Lying Game

Vampire Diaries, Skins & Misfits.

Ik wil Gossip Girl gaan volgen maar kan seizoen 1 niet downloaden, pas vanaf seizoen 2. Kan ik het vanaf hier ook volgen of is seizoen 1 echt nodig om het te begrijpen?

^ je moet seizoen 1 echt kijken!! (Het is heel erg basic Engels, dus je zou het ook op internet kunnen kijken?)

Dankjewel! Ik ga meteen een link zoeken want het lijkt me echt een leuke serie

Sherlock!! :slightly_smiling_face:

Pretty Little Liars
The Lying Game
Revenge
Desperate Housewives
Twisted
The Fosters
Suits
Game of Thrones
Gossip Girl
[size=2]Modern Family

Etc. Etc.

Er is een algemeen Series kijken topic! Slotje.