Op zoek naar een nieuw project! 365/100strangers/etc.

Edit: Ik heb besloten inderdaad voor een 100 Strangers project te gaan! Wil je me volgen? Dat kan! http://100strangersaviva.blogspot.com/

Hi guys!

Ik ben op 01-01-2011 begonnen met een 365 project, en ik zit nu op dag 355. Ik heb het tot nu toe het hele jaar volgehouden. Nou ben ik dus énorm aan het twijfelen of ik door zal gaan met een tweede jaar. Ik wil sowieso weer een fotografieproject doen. Iemand ideeën?

Ik was ook degene die vorig jaar het 365-project topic opende. Er hadden zich toen 30 meiden aangemeld, maar uiteindelijk is bijna iedereen overgestapt op een 52-project of helemaal gestopt. Toen heette ik PictureAddict (voor de mensen die zich dat nog kunnen herinneren haha).

Kom maar op met die ideeën!

Liefs,
Aviva

Wauw knap van je :grinning:
Ik zou zeggen 100strangers, dat vind ik zó gaaf, maar dat staat in de titel dus die ken je blijkbaar zelf ook al. Ben je daar mee bezig/heb je die gedaan?

Oh en waar staan je foto’s? ben wel benieuwd

100 Strangers lijk me supertof, ik wil het misschien combineren met mijn profielwerkstuk. Maar ik weet niet of ik daar wel het lef voor heb haha. Foto’s kan je vinden op www.365aviva.blogspot.com, staat ook in mijn signature. (:

Oh maar de link in je signature werkt niet?
Maar dat is juist het leuke, dat je dat lef er van krijgt!
IK wil het zelf ook maar eh ik kan voorlopig nog wel als smoesje gebruiken dat ik nog niet goed genoege foto’s kan maken haha

@dorathedreamer

Vind het echt gaaf dat je het project zo heb doorgezet.
Je geeft echt een stukje van je leven weer.
Ziet er naar uit alsof je een leuk jaar heb gehad! (:

@Odjur
Oeps, ik zal de link aanpassen! Haha, slecht smoesje. Foto’s hoeven niet persé mooi te zijn. Het gaat erom wat de foto’s weergeven, wat ze betekenen, welk verhaal je ermee probeert te vertellen. Hou je van fotograferen? Gewoon doen, je leert er zó veel van. Je leert niet alleen beter te fotograferen, je leert ook in elke dag wat bijzonders/moois/uitzonderlijks/etc. te zien. (:

@Insignificant
Ik heb zeker een leuk jaar gehad hoor. Het had natuurlijk zijn ups and downs, wat ook te zien is in mijn foto’s. Maar het was een ge-wel-di-ge ervaring.

Wat is 100 strangers? :slightly_smiling_face:
Wel supertof dat je het helemaal hebt volgehouden!

En supermooie foto’s!

Ja nouja, het is zo zonde als ik dan niet alles eruit haal wat erin zit. Maar ik heb op mijn Day Zero lijst staan dat ik het ga doen dus over 2 jaar moet ik het hebben gedaan haha.

@ andere mensen: http://100strangers.com/

Ik ben ook bezig met 100 strangers, heb er nu pas 2 haha :stuck_out_tongue:
Maar die is wel heel leuk (:

Ik wil ik 2012 ook beginnen met een 365 project.
Ik hoop dat ik het vol kan houden.
Dag 344 vind ik echt heel mooi trouwens!

Leuk leuk leuk :grinning: ! Misschien vind je Day Zero iets?

OOOOOOOOOOOOOH tof, ik ga zeker 100 strangers doen :'D.
Dus dat wordt volgend jaar 365 dagen project én 100 strangers.

Bedankt voor de leuke reacties mensen! (:

@Djoelie
En hoe reageren die ‘strangers’ als je vraagt of je een foto van ze mag maken? Positief of ook wel eens negatief?

Op flickr is een hele grote groep over 100 Strangers, waar heel veel beginners hun vragen kwijt kunnen en gevorderden hun ervaringen, misschien moet je daar eens kijken?

aah dat 100 strangers project wil ik ook wel doen, als ik een nieuwe camera heb (:
ik hou dit topic even bij. ik heb ook nog een day zero lijst die af moet…

Aaah, we zijn als enige nog overgebleven van het 365 project volgens mij, Aviva!
Oeh, 100strangers lijkt me ook wel leuk :slightly_smiling_face:

Ik ga volgend jaar weer beginnen met een 52 weeks of instax.

Ik zou voor de 100 strangers gaan als ik jou was :slightly_smiling_face:

he ik ken jou nog van vorig jaar van het topic!
ik ben ook nog steeds bezig met het project (maar ik was gelijk al 52 gestart)
veel succes nog met de laatste dagen