Hey! Ik ben op zoek naar een goed volwassenboek (literaire roman). Het moet wel van een Nederlandstalige schrijver zijn, dus niet vertaald. Liefst niet te dik, heb niet veel tijd meer om het uit te lezen Thaankkss!
Herman Koch- Red ons maria montanelli
best een dun boek& leuk om te lezen (:
De ontdekking van de hemel of De aanslag? Mag het ook een Vlaamse schrijver zijn? Dan zijn de verhalen van Elsschot misschien ook leuk!
Op weg naar het einde van Gerard Reve, De Tweeling van Tessa de Loo. Of de Engelenmaker, leuk boek, maar hij is wel een beetje erg voor de hand liggend op je leeslijst.
het goude ei van tim krabbe
kort (96) en makkelijk leesbaar succes
De ontdekking van de hemel vond ik fantastisch, maar volgens mij vroeg ze om een niet te dik boek wat redelijk snel te lezen is . Tsja, en verder hou ik zelf niet van literatuur, dus ik kan je ook niet helpen.
Er is een algemeen boekentopic.
Ik heb erg genoten van “de tweeling” en “het achterhuis”.
De tweede man van Doeschka Meijsing leest weg als een avonturenroman, heerlijk boek!
Ik lees nu De passievrucht - Karel Glastra van Loon. Die leest wel heel makkelijk en is niet zo dik.
De boeken van Herman Koch lezen ook wel snel, niet veel moeilijke woorden enzo.
Dat boek had ik ook heel snel uit. Was het laatste boek dat ik las voor m’n lijst. De keuze voor dat boek was gemaakt omdat ik niet veel tijd meer had om dat boek te lezen (uitstelgedrag…).
Alleen maar nette mensen.
De Passievrucht