Op zoek naar een GIRLBAND

Hoi.

Mijn naam is Linda. Ik ben bijna 16 jaar en ben een echte muziekliefhebber. Ik zing vaak en vind dat ook erg leuk. Ik ben volgens mijn vriendinnen heel erg goed, maar zelf vind ik mezelf niet perfect. Het lijkt mij leuk om met een aantal meiden uit mijn omgeving (Utrecht en omstreken) een girlband te starten. Ik zoek meiden die een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Destiny’s child, The Pussycatdolls of Little Mix. Als jij denkt dat je hier bij wil of meer informatie wilt reageer dan :slightly_smiling_face:

Het lijkt mij super leuk om een groepje bij elkaar te krijgen en goed te worden. Misschien wel beroemd te worden :flushed:

Geef je op en dan kijken we verder!!!

Groetjes, Linda

Hey Linda, ik ben Zjuul, 16 jaar en ik zing al zolang ik me kan herinneren, en zit nu ongeveer 3 jaar op les. Ik zit er al een hele poos over na te denken om in een girl band te gaan Ik woon ongeveer een half uurtje vanaf Utrecht.

xx

hey Linda!

ik ben 18 jaar, woon niet heel dicht bij Utrecht maar het zal wel te doen zijn denk ik. Ik zing al mijn hela leven en droom al jaren om een bandje op te richten. Die bands weet ik niet zo veel van af maar ben wel geintreseerd. :upside_down_face:

Hey als jullie mij ff een pbtje stuuren op facebook met je nummer dan kan ik een groep aanmaken

ik heb een vriendschaps verzoek naar je gestuurd… kon namelijk geen bericht sturen zonder, geen idee waarom :S

hahaha, zou graag willen maar woon in friesland… gaat een beetje moeilijk :cold_sweat:

Hee linda en de andere meiden!

Ik kom ook uit omgeving utrecht, ben wel al 21 jaar en ik zou ook graag mee willen doen in een girlband!! Dus als jullie nog een extra stem erbij zouden willen doe ik erg graag mee!!!