Op zoek naar een gewone camping voor 5 meiden, 16+

Hoihoi,

Ik wil graag met nog 4 vriendinnen (16 en 17) op vakantie, zonder ouders. Het liefst in het noorden van Nederland, Drenthe ofzo.
We willen in een stacaravan, geen tentje ofzo.
We willen ook niet zo’n zuipcamping, waar tot diep in de nacht wordt gefeest, maar een gewone camping.

Probleem is dat ik niet zoveel kan vinden, omdat veel campings geen jongeren toelaten zonder begeleiding.
Terwijl we heel rustige meiden zijn, die gewoon gezellig met elkaar op vakantie willen. We zijn niet van plan dronken te worden ofzo, of elke avond uit te gaan, we willen gewoon met zn 5en op stap! :grinning:

Het liefst een camping met een strand in de buurt, of een zwembad, en een campingwinkel op de camping zelf. En leuke stadjes/ dorpjes in de buurt misschien?

Hebben jullie aanraders? Leuke campings waar jullie bijv. eens zijn geweest?

Alvast bedankt!

Oh, in de zomervakantie trouwens.
En het mag niet te duur zijn, we moeten zelf betalen.

Up!

Je zit dus met het zelfde probleem als ik en mijn vriendinnen!
Na lang zoeken hebben we toch wat leuks gevonden!
Alleen het is niet in Drenthe…maar in limburg.
http://www.bungalows.nl/b…Liph_-fmp8CFUqF3godzzSqGQ
Dit is de site!
Wij hebben al geboekt!

Bedankt voor je reactie!
Jammer genoeg kunnen wij niet naar Limburg, dat is te ver rijden.
En hij geeft bij mij aan dat er per se een volwassene mee moet, hoe hebben jullie dat gedaan dan?

Ik ga naar zandvoort, de Branding :3
daar hebben ze blokhutten!
http://www.campingdebranding.nl/

Dat is inderdaad waar Limburg is best ver rijden!
(Ligt er ook aan waar je vandaan gaat maar wij Rotterdam)
Wij hebben de boeking op een rekening gedaan van een vader van 1 van mijn vriendinnen & die vader gaat ook met ons mee als we de sleutel van het huisje gaan halen. We hebben nog gebeld maar het was goed alleen is die vader dan wel verantwoodelijk voor ons…dus als wij iets uitvoeren bellen ze hem als eerste, maar wij zijn niet van die ruige meiden die de boel afbreken :wink:

Oh, das een goeie!
Dat maakt het alweer makkelijker :grinning:
Dat zouden wij ook best kunnen proberen, om zo toch op een familiecamping te komen!

Nog meer ideeen?

Wij komen btw uit het noorden (friesland), dus limburg is dan wel ver :stuck_out_tongue:

Upje!

Google>Camping drenthe> zoek wat je wilt> boek> !!! Jeeeej vakantie???

:stuck_out_tongue: nee maar een zuipcamping zijn meestal jongeren campings en als je op een gewone camping gaat staat is dat meestal voor oudere mensen… Zoek dan een camping met zwembad en bowling baan bijvoorbeeld… ik heb ook op de camping gestaat in de veluwe en dat was een normale geen zuip camping maar wel met veel tieners

http://www.veluwshof.nl/nl/

misschien kuierpadtien? (:
ik ben er zelf niet geweest, nja 1 dagje xD,
maar vrienden van me wel! best een leuke camping!

www.kuierpad.nl

Hahaha dat is bij mij in de buurt!
Toen dat dagstrandje erbij nog open was voor iedereen ging ik er egt vaak zwemmen.

Weet wel een goedkope in Noordwijk :stuck_out_tongue: Is gewoon een ‘volwassen camping’, met wc en douches. Stukje lopen of fietsen en dan ben je op het strand/winkelcentrum van Noordwijk =)

Dankje :slightly_smiling_face:

Up!

@ xMandyy__
Zijn er een beetje leuke dingen in de buurt te doen?
En is het openbaarvervoer goed te doen?
Kan je in de buurt ook een beetje uitgaan?
Sorry voor al die vragen…

Ik heb je even genote.

@ xMandyy__
Bedankt voor al je tips!
Wij zijn een stuk wijzer geworden!
Maar op het moment heb ik geen vragen voor je!
Als ik een vraag heb mag ik dan altijd weer even terug bij je komen?

Nogmaals! BEDANKT

Xx

Er is een jongerencamping op Texel.
Geen idee hoe het daar zit met gezuip.
Mijn vriend en ik gaan er misschien heen deze zomer…

Never mind, dat is alleen met tentjes trouwens.
Dus dan beschouw dit maar als een up :slightly_smiling_face:

haha jahoor, kan altijd :grinning:.
Ben allang blij dat ik iemand kan helpen haha.

ik ga ook naar zo’n camping met een paar vriendinnen en ik vroeg me af: heeft een van jullie wel eens in zo’n bungalowtent gezeten een paar dagen? Is dat leuk of is een stacaravan een beter idee?