Op zoek naar couple friends (puur vriendschappelijk)

Hoihoi,

Mijn vriend en ik (24 en 21) zijn inmiddels 2 jaar samen en we zijn nog geen couple friends tegengekomen. Het lijkt ons leuk om met een ander stel af en toe leuke activiteiten te doen of gezellig op vakantie te gaan. Met z’n tweeën hebben we het ook prima naar ons zin maar groepsactiviteiten met z’n tweeën gaat helaas lastig. Om deze reden vroegen we ons af of er hier toevallig andere stellen zijn die hier hetzelfde over denken. Als je hier over zoekt op internet kom je de gekste dingen tegen dus vandaar hier een poging, dit is echt alleen vriendschappelijk bedoelt dus haha. We houden van een biertje drinken, bordspellenavonden, festivallen, tennis, actieve dagjes uit etc.

We horen graag van jullie! :blush:

Waar woon je?

Dit lijkt me oprecht best wel leuk, maar mijn vriend staat hier echt niet voor open ben ik bang (haat aan social media en alles wat met internetvriendschappen te maken heeft) :grinning_face_with_smiling_eyes:

Precies dit ja

Lijkt me echt grappig haha, een Girlscene meet + aanhang

Mijn vriend weet niet eens dat ik op deze site zit, vind het ergens te schaamtelijk dat ik nog steeds af en toe online ben op een rozemeisjesforum ofzo :’)

Haha ja mijne wel, en soms vertel ik dingetjes over liefde & boys of dat er weer een man is whaha

Mijne weet wel dat ik hier zit haha, ook m’n gebruikersnaam enzo. Maar het boeit hem toch helemaal niks, hij heeft niks met fora (hij moet al cringen als ik eens iets grappigs over vivaforum vertel) dus hij zal me nooit opzoeken :stuck_out_tongue:

Wat leuk dat er mensen zijn die hier ook interesse in hebben! Ik woon in Woerden (10 minuten van Utrecht). Mijn vriend weet verder van alles qua girlscene en vindt het wel grappig. Stuur me een dm als jullie hier interesse in hebben!