Op zoek naar bloggers!!

Ik ben op zoek naar enthousiaste bloggers die samen met mij willen zorgen voor een echte meiden blog!

Het idee:

Door iedereen de mogelijkheid te geven artikels te schrijven kunnen we alles met elkaar delen.

Ik ben opzoek naar meiden die:

• Willen bloggen over mode het liefst met foto’s.

• Willen bloggen over beauty

• Willen bloggen over food/recepten

• Willen bloggen over vakantie bestemmingen

• Samen met mij Art willen verzorgen

Heb je interesse mail dan naar: fashionfinding@gmail.com

Samen staan we sterk!

Ik loop al een tijd met het idee rond, en nu moest het er maar eens van komen. Ik ben opzoek naar een heleboel meiden die graag willen bloggen maar je eigen blog loopt bv. niet zo goed. Als we onze krachten bundelen kunnen we samen een super blog oprichten die voor iedereen wat heeft en waar je zelf kunt bloggen over je favoriete afdeling.
Dus lijkt het je een leuk idee? Mail dan naar mij, en ik hoop zoveel mogelijk meiden te verzamelen zodat we aan de slag kunnen :slightly_smiling_face:

http://2.bp.blogspot.com/_yHNGapPxVXc/TSmaB5y9r_I/AAAAAAAADIA/o83fVYrUTB8/s1600/fashion+finding.png

De blog

De layout ziet er goed uit, meid! Up!

Ziet er mooi uit!

heel leuk! up!

Ooooh leuk! Ik had zelf ook een blog maar heb geen tijd genoeg om zo vaak te posten, maar ik wil hier zeker wel aan meedoen dus ik mail je!

Leuk idee! Maar ik ben te druk daarvoor, sorry. Upje!

Leuk idee! Misschien mail ik je nog wel.

Ik heb je gemaild :’)

haha ik nu ook:)

gemaild!

gemaild! (:

Ik hebook gemaild! :grinning:

wat een leuk idee!!

wat een leuk idee!!

Ooh, ziet er leuk uit! Maar ik denk niet dat ik dat volhoud… Heb zelf ook een blog, maar die ligt nu al een paar weken aan de kant -Geen zin-

leeeuk, maar ik kan er natuurlijk weer niets van haha.

erg leuk, heb al een blog maar ik zou best intresse hebben, hoe vaak wordt er ongeveer verwacht dat je wat post?
de titel lijkt alleen wel een beetje erg op myfashionfindings.blogspot.com maar heb wel intresse alleen gaat het alleen maar over mode en beauty ? zoals de titel doet vermoeden? of mag het ook over films en uitjes en muziek gaan??

• heb je maild alleen zie net dat je hem met wordpress hebt gemaakt en ben niet erg handig met die site dus dat zal wat werk vereisen voor ik dat onder de knie heb XD*

Wat bedoel je met art :slightly_smiling_face:?

Heb al gemaild, als eerste :grin:

Sorry ik heb vandaag pas geantwoord!
Misschien ook leuk om over bijvoorbeeld acties bij bioscopen (:face_with_raised_eyebrow:? xd), leuke nieuwe tv programma’s en dingen die in het land gebeuren te doen? Zoals festivals, concerten enz enz?