op zoek naa rvrienden ? xD

Hoi (:

Ik ben op zoek naar vrienden (dat klinkt echt desperate) op girlscene waarmee ik kan praten over kleding en jongens en al dat soort gedoe. een vriendengroepje maken ofzo (: als je wilt weten wie ik ben en hoe ik eruit kijk dan maar op mijn profiel, en als je vrienden wilt worden stuur dat hier een mailtje (: xx

miss het mailvriendinnen topic :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit hoort eigenlijk niet bij de juiste categorie.
Er is een groot mail-vriendinnen topic, daar vind je vast sneller wel antwoord.

Waarom zet je het topic bij Beauty, Health & Hair?

Begin dan maar eerst bij ECHTE foto’s op je profiel zetten, en geen internet plaatjes waarvan je zegt dat jij het bent.

echt waar staat dat? - en btw het zijn echte fotos ?

Ik antwoord even hier op je gb bericht, omdat ik daar geen zin heb via me gb.
Ik had het over je shoplog, die je zojuist verwijderd hebt.
Komop zeg, het is echt wel duidelijk dat je dat niet was

je hebt gelijk dat ik dat niet was, ik heb jullie ook nooit proberen te laten denken dat ik dat wel was. daarom heb ik het zojuist verwijderd (: en sorry dat ik het naar je gb heb gestuurd ik snap echt niks van girlscene xD

@TS wrm zeg je dan kijk maar bij mijn foto’s

@eierkoekjeee omdat er fotos van mij op staan -.- beetje logisch (’:

Raar.

Nou jij gaat echt vrienden maken zie ik al wel :’)

maar je zegt net zelf dat jij het niet bent op die fotos

idd!

Ja idd, er stond trouwens bij ‘dit ben ik met een vriendin’ en ‘ik heb mijn haar gestijld’. Sorry als ik nu als een zeikwijf overkom hoor, maar ik kan daat echt niet tegen als mensen plaatjes van internet halen en zeggen dat zij het zijn.

@MEMORIES indd… je weet dan ook niet of je degene kan vertrouwen of dat het miss wel een pedo is ik zeg niet dat de TS dat is maar ze haalt wel vertrouwen weg

nee je hebt wel gelijk ik ben een sukkel ik heb inderdaad ‘neppe’ fotos erop gehad (maar heb zojuist verwijderd). ik zag iedereen op girlscene met van die mooie fotos en ik dacht dat het de bedoeling was maarja … en je bent geen zeikwijf hoor ik ben een zeikwijf xD (:

Ps; mensen ga niet mengen ofzo ?

mengen ?!?!