Op zoek: Kleine opbergboek en internationale kerstkaarten!

Hey girlsceners.
Nu de kerst er aan komt, ben ik momenteel op zoek naar een aantal leuke (betaalbare, goedkope, hollandse?) souvenirs die in een klein tot medium envelop passen en niet al te groot en te zwaar zijn.
Ben van plan om het naar het buitenland te gaan sturen, via post is 't goedkoper dan als ik 't in een doos zou doen. Kerstkaart + souvenir, leuk cadeautje.
Heeft iemand misschien wat ideeën? Ben nogal inspiratieloos.

-Placemats
-Sleutelhanger

Je ideeën zijn zeer welkom! :upside_down_face:
Michi

Misschien van die kleine magneetjes?

• Sieraden
  • Dunne/kleine kookboeken
  • Onderzetters voor bekers
  • Geurzakjes
  • Wierook
  • Telefoonhoesjes
  • Bieropener
  • Fotolijstje

etc

Ik heb net 2 fotolijstes gekocht. :grinning:
Thanks for the inspiration!
Nog 3 te gaan.
Onderzetters, bij de hema, wibra?
Waar kan je het beste geurzakjes en wierook kopen?

Up!

Wereldwinkel en xenos hebben wel wierook enzo! Superleuk idee trouwens :slightly_smiling_face:

Dankje, ik zal zeker kijken vandaag. :slightly_smiling_face:

Superleuk idee!

Up, nog meer ideeën?

stroopwafels, stroopsoldaatje, ander hollands snoep (ik weet niet of je dit kan verzenden hoor)

Etenswaar mag je niet sturen in een envelop (naar de landen waar ik ze tenminste naar ga sturen), zal je echt in een apart pakketje moeten doen dat best prijzig is. :frowning_face:
Jammer.

UP

Up, need more inspiration

Heeft iemand enig idee waar ik het beste een opbergboek kan kopen?
Ik had er een bij de xenos gezien http://www.xenos.nl/101-xenos/verrassend/opbergboek]http://www.xenos.nl/101-xenos/verrassend/opbergboek] die eerste, van Afrika), maar die is helaas helemaal uitverkocht bij mij in de beurt. :frowning_face: Het is 18x12x4cm, voor een prijs van 4 euro’s. Het liefst iets kleiner, en rond dezelfde prijs!

Iemand enig idee waar ik een ‘echt oerhollands’ cadeau kan vinden?

Ook, waar kan ik leuke internationale kerstkaarten kopen? Ik had er een paar bij de bruna en een paar andere winkels gezien, maar die prijs van 8 euro’s vindt ik toch wel wat duur.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Dit mag in het ik zoek-topic:)